petek, 2. 4. 2021

Vse najboljše, Turizem Ljubljana

Javni zavod Turizem Ljubljana 2. aprila 2021 praznuje dvajset let delovanja. V tem času se je Ljubljana razcvetela v zeleno, živahno in čedalje bolj priljubljeno evropsko destinacijo.

Epidemija je sicer začasno zavrla turizem, a tako globalni trendi, kot tudi naši partnerji v tujini nakazujejo, da se bo vrnil, na Turizmu Ljubljana pa se na zahtevne in spremenjene razmere na trgu aktivno odzivajo.

Izjemen skok števila obiskovalcev

Število prenočitev v Ljubljani je s skromnih 194.715 v letu 2001 leta 2019 zraslo na kar 2,2 milijona.
»Preteklo in letošnje leto sta za turizem izjemno težki in zahtevni. Zato je izjemnega pomena, da imamo načrt, po katerem bomo naprej razvijali turizem kot pomembno gospodarsko panogo, ob upoštevanju tudi njenega velikega socialnega pomena«, je poudarila mag. Petra Stušek, direktorica Turizma Ljubljana, ki je bila nedavno kot prva ženska v več desetletni zgodovini združenja ECM ponovno izvoljena za predsednico, s čimer ima še boljši vpogled v razmere na globalnem trgu. »S Strategijo razvoja turistične destinacije Ljubljana in ljubljanska regija 2021–2027 gledamo tudi precej naprej, ko se bo turizem ponovno zagnal. In zagnal se bo zagotovo. Zato moramo biti na te čase pripravljeni.« Pri tem posebno pozornost namenjamo simbiozi med meščani in obiskovalci. Turizem Ljubljana si je tudi v zadnjih letih, v času izjemne, v povprečju 13-odstotne letne turistične rasti, prizadeval za razvoj po meri domačega prebivalstva in izvedel več anket o njegovem zadovoljstvu s turizmom, ki so pokazale, da se domačini zavedajo pomembnosti turizma za mesto in njegovih pozitivnih vplivov nanj.

Doživi Ljubljano in njeno regijo, v živo ali virtualno

Ponudbo doživetij, izletov in ogledov so v Turizmu Ljubljana s skromnih 10 ogledov na začetku razširili na več kakor 70 raznovrstnih doživetij, ki so od oktobra 2014 na voljo tudi v okviru spletne trgovine doživetij. Iz prav tako sprva skromne ponudbe spominkov so razvili šest prepoznavnih lastnih linij, ki temeljijo na uporabni vrednosti ter so pri domačih in tujih gostih dobro sprejete.

Ponudbo so pri Turizmu Ljubljana ves čas nadgrajevali z novimi, interaktivnimi in trendnimi doživetji, še zlasti odmevni v zadnjih letih sta (bili) doživetji Brko tura in Dobimo se na plac. Brko turo je revija letalske družbe easyJet Traveller Magazine razglasila za najboljšo vodeno kolesarsko turo v Evropi. Je tudi eno prvih petzvezdičnih doživetij v slovenskem turizmu. Dobimo se na plac pa je prejelo priznanje Snovalec 2019 za ustvarjalne, inventivne in inovativne zamisli na področju turizma.

Preberite tudi: