Okusi Ljubljane

Kulinarična prestolnica

Projekt za razvoj in promocijo tradicionalnih ljubljanskih jedi smo leta 2014 poimenovali Okusi Ljubljane. Ker je ljubljanska kulinarična ponudba izredno raznovrstna, Ljubljana pa stičišče različnih kulinaričnih svetov, z njimi ponazarjamo identiteto Ljubljane kot dinamičnega in hkrati edinstvenega prostora, kjer se srečuje vsa Evropa.

V okviru projekta Okusi Ljubljane so vam v izbranih restavracijah na voljo tradicionalne ljubljanske jedi iz sestavin lokalnega izvora, pripravljene na sodobne načine. Avtor projekta, priznani etnolog Janez Bogataj, je izbral jedi, ki so bile priljubljene pri meščanih Ljubljane v 19. in prvi polovici 20. stoletja, nato pa so se na jedilnikih restavracij vse bolj umikale mednarodni ponudbi. Lokalni kuharski mojstri, med njimi tudi mednarodno uveljavljena imena kot so Janez Bratož, Igor Jagodic in Andrej Kuhar, so po njegovih napotkih te jedi prilagodili sodobnemu času. 

96
Odprta kuhna je prva slovenska tržnica sveže pripravljenih dobrot na prostem. 80 odličnih ponudnikov od leta 2013 z vseh koncev Slovenije predstavlja več kot 300 različnih jedi – od tradicionalnih slovenskih preko svetovnih kuhinj vseh kontinentov do modernih kulinaričnih mojstrovin.

Znak ljubljanska kakovost

Najboljšim trgovinam ter restavracijam, kavarnam in slaščičarnam v Ljubljani in regiji Osrednja Slovenija podeljujemo znak Ljubljanska kakovost (Ljubljana Quality). Ocenjevanje turistične ponudbe v mestu izvajamo že 16 let bienalno, po metodi skritega gosta. Kakovost restavracij in trgovin iz leta v leto raste, kar je tudi dokaz, da uspešno izvajamo poslanstvo projekta – krepitev kakovosti storitev in ponudbe.

Nove blagovne znamke

Konec leta 2017 smo lansirali blagovno znamko Gourmet Ljubljana in pod njenim okriljem prvič organizirali festival November gourmet, s katerim želimo v nizki sezoni v Ljubljano privabiti čim več obiskovalcev in jim predstaviti najboljšo gastronomsko ponudbo destinacije. Blagovni znamki se je v januarju 2018 pridružil še gastronomski festival Gourmet cup.

Zelene nabavne verige

Zelene nabavne verige je iniciativa za povečanje deleža lokalno pridelanih živil v ljubljanskih hotelih in restavracijah. V dveh letih, odkar smo zagnali ta projekt, se je preko spletne platforme izmenjalo kar 18 ton pridelkov med posestvi na obrobju Ljubljane ter hoteli in restavracijami.