Frančiškanski družinski inštitut – Šola za starše

Šola za starše

Frančiškanski družinski inštitut

Program Šola za starše, ki poteka pod okriljem Frančiškanskega družinskega inštituta, je namenjen bodočim staršem, staršem, starim staršem, vzgojiteljem, učiteljem ter vsem, ki delajo z otroki in mladostniki. Program staršem ponuja možnost učenja funkcionalnih načinov soočanja in spoprijemanja z vzgojnimi težavami v hitro spreminjajoči se družbi, ki je vse bolj soočena z zelo konkretnimi izzivi kot so vseh vrst zasvojenosti, učne in socialne težave, nasilje itd. Cilj šole za starše je opogumiti starše, da bodo otroku oz. mladostniku lažje pokazali, da ga imajo radi in ga znali tudi ustrezno omejiti.

Kdo vodi šolo za starše?

Šolo za starše p. dr. Christian Gostečnik s sodelavci.

Kdaj poteka šola za starše?

Šola za starše poteka skozi vse šolsko leto od oktobra do konec meseca maja, in sicer vsak prvi in tretji (ter peti) petek v mesecu, od 20.15 do 22.00 ure.

Datume srečanj šole za starše lahko spremljate tudi na spletni strani

Kje poteka šola za starše?

Šola za starše poteka Frančiškovi dvorani Frančiškanskega samostana Ljubljana – Center, Prešernov trg 4, 1000 Ljubljana.

O čem se pogovarjamo?

Program šole za starše vključuje teme, ki zadevajo starševstvo in celostni razvojni vidik mladostništva. Bistven del predstavlja razmejevanje starševske vloge in učenje postavljanja zdravih in smiselnih mej v vzgoji. Program starše nagovarja v različnih temah, kot so npr. ničelna toleranca do nasilja v družini in okolju; soočanje in reguliranje agresivnih in nasilnih občutji, ki jih prebuja mladostnik v starših; resnost problematike zasvojenosti z alkoholom, drogami, računalniškimi igricami in pornografijo; mladostnikovo doživljanje telesa; prezgodnja spolnost ter nevarnosti, ki se pojavijo v zvezi z njo; čustven in fizičen odhod mladostnika oz. mladega odraslega od doma in občutja, ki jih ob tem doživljajo starši, …

Kako poteka program?

Na vsakem srečanju šole za starše voditelj dr. Christian Gostečnik uvodoma predstavi neko določeno temo, na način, ki odstira razumevanje otrokovega razvoja in stisk ter starše usmerja v iskanje bolj funkcionalnih odločitev pri vzgoji. Za tem sledi spontano odigravanje dialoga med staršem in otrokom na zelo konkretnih primerih in z različnimi vzgojnimi stili. Namen igre vlog je prikazati, kako se ob določenem vedenju starša počuti otrok in obratno, kakšni odzivi se prebudijo v staršu ter poiskati najbolj primeren način, kako kljub stiski, ki jo doživlja tako starš, kot tudi otrok, otroku še vedno vztrajno stati ob strani ter mu pomagati k odgovornemu ravnanju. Vsakokrat pa lahko udeleženci zastavijo tudi vprašanja ali predstavijo svoje izzive v starševstvu, saj je razumevanje in iskanje stika s starši ter njihovimi konkretnimi potrebami na skupini prvenstvenega pomena.