torek, 28. 5. 2019

Nagrajena kampanja Parkiraj izgovore drugam!

Za kampanjo »Parkiraj izgovore drugam! Ne na mesta, rezervirana za invalide.« smo prejeli nagrado Prizma za komunikacijsko odličnost.

Na Slovenski konferenci za odnose z javnostmi (SKOJ) je Slovensko društvo za odnose z javnostmi tradicionalno podelilo nagrade Prizma za odličnost komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi. Strokovna komisija je letos v kategoriji specifičnih komunikacijskih programov nagradila kampanjo »Parkiraj izgovore drugam! Ne na mesta, rezervirana za invalide.«, v kateri poleg Mestne občine Ljubljana sodelujejo še Javna agencija RS za varnost prometa, Fakulteta za varnostne vede Univerze v Mariboru in agencija Taktik.

Prizma je nacionalna strokovna nagrada, ki jo Slovensko društvo za odnose z javnostmi podeljuje slovenskim organizacijam za odličnost izvedenih komunikacijskih programov na področju odnosov z javnostmi. Je edino tovrstno priznanje slovenskim strokovnjakom in ne pomeni zgolj komunikacijske odličnosti, temveč izraža tudi strokovnost, znanje, ustvarjalnost in učinkovitost na področju stroke odnosov z javnostmi ter širše.

Odlični rezultati kampanje

Partnerji kampanje smo ob podpori agencije Taktik na podlagi rezultatov raziskave o (ne)upravičenosti parkiranja na parkirnih mestih za invalide pod vodstvom izr. prof. dr. Aleša Bučarja Ručmana oblikovali ozaveščevalno kampanjo »Parkiraj izgovore drugam! Ne na mesta, rezervirana za invalide«, s katero skušamo spreminjati vedenje in ravnanje voznikov glede neupravičenega parkiranja na parkirnih mestih za invalide. Raznolike aktivnosti kampanje so bile zelo uspešne – po njihovem zaključku smo zabeležili 58-odstotno zmanjšanje kršitev na parkirnih mestih za invalide.

 

Preberite tudi: