torek, 23. 4. 2024

Plečnikova trafika - prostor inovativnih idej

V Plečnikovi trafiki na Prešernovem trgu bo naslednjih pet let prostor inovativnih idej. Vsakih 14 dni se bodo tam predstavljali podjetnice in podjetniki, ki so svoje izdelke in storitve razvijali pod okriljem projekta PONI LUR.

Regionalna razvojna agencija Ljubljanske urbane regije je dobila brezplačno v najem Plečnikove trafike, kjer predstavlja podjetniške ideje projekta PONI LUR. 

Dejan Marinčič, Lilijana Madjar in Rok Žnidaršič. Foto: N. Rovan

Plečnikovo trafiko so s prerezom traku simbolično odprli podžupan doc. Rok Žnidaršič, direktorica RRA LUR mag. Lilijana Madjar in vodja projekta ter podjetniški mentor Dejan Marinčič. Madjar je poudarila, da je spodbujanje podjetništva in podjetniške kulture ter okolja, ki omogoča nove karierne priložnost, ena izmed razvojnih prioritet tako mesta Ljubljana kot celotne regije ter podala zavezo, da bo Plečnikova trafika naslednjih pet let živ prostor inovativnih podjetniških idej. Podžupan Rok Žnidaršič pa je zaključil z besedami, da smo danes priča priložnosti, ko se združita odličnost, ki jo na eni strani predstavlja dovršena arhitektura Plečnika, in na drugi delo mladih in kreativnih ljudi. Tako vsebina lepo dopolnjuje prostor, to pa tudi dokazuje, da je večfunkcionalnost dediščine ključna za njeno ohranitev.

Izdelke v trafiki si je ogledal tudi župan Zoran Janković. Foto: N. Rovan
Izdelke, razstavljene v Plečnikovi trafiki, si je ogledal tudi župan Zoran Janković. Foto: N. Rovan

   

Projekt PONI LUR 2020–2023 se je v okviru kampanje EU projekt, moj projekt za leto 2024 uvrstil med TOP 20 projektov.

Jugošik arhitektura, luksuzne torbice in rahločutne ilustracije

Iva Herman in Slađana U. Šimunac. Foto: N. Rovan
Iva Herman in Slađana U. Šimunac. Foto: N. Rovan 

   

V teh dneh lahko v trafiki, ki jo je inovativno in modularno opremila Nina Savič, arhitektka in ustvarjalka blagovne znamke Jugošik, že obiščete in spoznate Slađano U. Šimunac, ki ustvarja ročno izdelane luksuzne kvačkane torbice Kročeta, ter Ivo Herman, ki pod blagovno znamko Jollie Bluebear ustvarja čudovite in rahločutne ilustracije. Vse tri so svojo podjetniško idejo razvile iz hobija in so že nekaj let uspešno prisotne na trgu.

Notranjost Plečnikove trafike. Foto: N. Rovan
Foto: N. Rovan 
PONI LUR ilustracije Jollie Bluebear
Foto: RRA LUR
    

Vsake 14 dni nove ideje

Čez štirinajst dni bo tam gostovala Špela Koselj Preinfalk z edinstveno ročno potiskanimi oblačili in nakitom z imenom Lublanska.

Vsakih štirinajst dni bodo tako v trafiki predstavljene nove ideje.

Preberite tudi: