ponedeljek, 22. 3. 2021

Direktorica Turizma Ljubljana znova na čelu mednarodnega združenja ECM

Mag. Petro Stušek, direktorico Turizma Ljubljana, je Združenje evropskih mestnih turističnih in kongresnih uradov ter marketinških organizacij European Cities Marketing (ECM) vnovič izvolilo za svojo predsednico.

Tako je od leta 2019 na čelu vodilnega evropskega združenja na področju upravljanja turizma v mestnih destinacijah, promocije in marketinških dejavnosti mestnega turizma prvič v zgodovini organizacije ženska. Skupaj z ekipo se je Petra Stušek uspešno spoprijemala z vsemi izzivi, ki jih je turizmu zadala pandemija, v preteklih letih pa tudi dodatno mednarodno okrepila podobo Ljubljane kot sodobne, turistično uspešne trajnostne destinacije.

Vrednost močne skupnosti in povezav se je pokazala v preteklem letu, zaznamovanem s pandemijo Covid-19. V ECM so takoj ob razglasitvi pandemije začeli spodbujati k razmisleku o tem, kakšna bo prihodnost, k pridobivanju inovativnih in kreativnih zamisli ter pogledu z druge perspektive. Iz tega se je rodila nova serija komunikacijskih orodij za izmenjavo idej in izzivov, za navdih, kako najti nove pristope k projektom. Skupaj so ustvarili rešitve novih oblik destinacijskega upravljanja v prihodnosti in med drugim preučevali zahteve in pričakovanja obiskovalcev po pandemiji. Oblikovali so tudi strategijo "Današnji jutri" (Tomorrov Today) za obdobje 2019-2022 in definirali vlogo sodobnega DMMO (destinacijske management in marketing organizacije).
Novost so skupine za prenos znanja (knowledge groups), obstoječe in nove, ki se osredotočajo na nove kazalce uspešnosti. V 2020 je ECM izvedel sedem webinarjev, 22 prezentacij dobrih praks in študij primera, oblikoval dokument za DMMO s koraki, ki jih morajo doseči v različnih fazah okrevanja (DMMO Covid-19 Continuity Checklist), izdal 14 člankov strokovnjakov iz različnih industrij in 5 elektronskih novičnikov s primeri dobrih praks. Poleg tega je ECM pozval in še poziva Evropsko komisijo in članice Evropske unije k usklajenem in koordiniranem delovanju za čim hitrejše okrevanje. Industrija potovanj namreč zajema tako širok spekter znanj, da lahko močno pripomore k vzpostavljanju okolju in prebivalcem prijaznejših razmer, ki presegajo zgolj turizem.

ECM združuje 113 destinacij iz 37 držav in povečuje konkurenčnost in uspešnost svojih članov, ki so tudi iz neevropskih držav. Deluje kot platforma za sodelovanje profesionalcev v prostočasnem, poslovnem in mestnem turizmu z namenom postavljati nove trende na področju mestnega turizma, izmenjave znanj, primerov dobrih praks in mreženja.

Preberite tudi: