Prenovili smo Linhartovo cesto

izvedeno

Zaključek projekta: 2025

Projekt vključuje

  • Prenovili smo Linhartovo cesto

    izvedeno

    Leto zaključka: 2025

    31. avgusta 2025 je stekel promet po celotni dolžini prenovljene Linhartove ceste. S prenovo smo zagotovili bolj kakovostne prometne povezave in prijaznejši javni prostor, prostornejše in varnejše površine za pešce in kolesarje ter privlačnejši javni potniški promet, izboljšali smo razmere za osebe z oviranostmi. Vzdolž celotne ceste smo uredili kolesarske steze in pločnike, zagotovili smo tudi dodatne ozelenitve, zasadili drevesa in jim zagotovili boljše razmere za rast.
    V sklopu prenove smo prenovili kanalizacijo odpadnih vod, vodovod, vročevod, cestno razsvetljavo in semaforizacijo. Preuredili smo križišča z Dunajsko, Železno, Neubergerjevo in Topniško cesto, uredili smo tudi novo križišče z Valjhunovo ulico.
    Načrt rekonstrukcije in prometne ureditve je izdelalo podjetje Krajinaris d.o.o., dela je izvedla družba KPL d.o.o. s partnerjem Prenova - gradbenik d.o.o.. Projekta sta sofinancirala tudi JP Voka Snaga d.o.o. in JP Energetika d.o.o..  

    Rekonstrukcija Linhartove ceste kot del širše zgodbe

    V sklopu prenove osrednje ljubljanske železniške postaje, gradnje nove glavne avtobusne postaje in drugih infrastrukturnih nepremičninskih projektov na območju Potniškega centra Ljubljana, kar smo javnosti podrobneje predstavili 10. oktobra 2023 (več informacij najdete tukaj in v posnetku novinarske konference), urejamo tudi okoliško javno infrastrukturo. Naš cilj je prenoviti širše območje in določiti prometno ureditev v okolici načrtovanega novega potniškega centra, ki bo dolgoročno zagotavljala ustrezno varnost in pretočnost vseh vrst javnega potniškega prometa, kolesarskega in peš prometa, z dodatno ozelenitvijo javnega prostora. Prav tako bo na vseh prenovljenih cestah za javni promet urejen rumeni pas.

    To zadeva ne le ceste, ki neposredno obkrožajo PCL (Trg OF, Masarykova, Šmartinska, Vilharjeva, Dunajska cesta), temveč širše vplivno območje, torej tudi Linhartovo cesto. Z načrti gradnje PCL se glavna avtobusna postaja seli na Vilharjevo cesto, ki bo zaradi večje količine avtobusov zagotovo prometno bolj obremenjena z vozili javnega potniškega prometa. Druga prevozna sredstva in uporabniki prostora, ki sedaj uporabljajo navedeno cesto, se bodo glede na strokovne ocene in pričakovanja preusmerila drugam, saj vloga Vilharjeve ceste ne bo več zagotavljanje tranzitne povezave za motorna vozila. Glavna alternativa tej cesti bo njena vzporednica, Linhartova cesta, zato je njena celovita prenova nujno potrebna.