četrtek, 29. 1. 2009

Blagovna znamka Ljubljane ena od 40 slovenskih "superbrandov"

Včeraj so na Ljubljanskem gradu štiridesetim najboljšim blagovnim znamkam v Sloveniji (od tega 32 izvorno slovenskim) podelili priznanje »Slovenia Superbrands 2008«.

Med dobitniki tega uglednega priznanja je tudi blagovna znamka Turistična destinacija Ljubljana, ki je med vsemi dobitnicami tudi najmlajša, saj je stara manj kot leto dni.

Izbor slovenskih "superbrandov" se je začel z ocenjevanjem strokovnega sveta, ki so ga sestavljali strokovnjaki s področja marketinga in medijev. Na finalnem seznamu, ki je nastal v sodelovanju s slovenskimi raziskovalnimi agencijami, pa se je znašlo 800 domačih in tujih blagovnih znamk, s katerimi se srečujemo v Sloveniji. Le 5 % blagovnih znamk s finalnega seznama pa je pridobilo naziv "superbrand" za leto 2008, zato smo v Mestni občini Ljubljana na Zavod za turizem Ljubljana, ki upravlja s Turistično destinacijo Ljubljana in seveda tudi z njeno blagovno znamko, iskreno ponosni.