petek, 24. 1. 2014

Conventa 2014

Na Gospodarskem razstavišču je med 21. in 23. januarjem 2014 potekala že 6. Conventa, največja poslovna borza kongresne dejavnosti na področju jugovzhodne Evrope.

Organizatorji Convente so z željo, da bi se povečala prepoznavnost in konkurenčnost mest in držav Jugovzhodne Evrope, pred šestimi leti začeli povezovati kongresno-turistično ponudbo regije JV Evrope in se promovirati na mednarodnem kongresnem trgu.

Na letošnji Conventi so se predstavili najpomembnejši ponudniki kongresnih storitev iz 12-ih držav: največ j iz Slovenije, sledili pa so jim predstavniki iz Avstrije, Hrvaške, Srbije, Črne gore, Madžarske, Bosne in Hercegovine, Bolgarije, Češke, Italije, Romunije in Turčije.
Na letošnjo borzo je bilo povabljenih največ tujih vabljenih gostov doslej – več kot 100 domačih in 200 tujih gostov iz 25-ih držav (90% vseh gostov je bilo novih), največ je bilo predhodno dogovorjenih sestankov med razstavljavci in vabljenimi gosti (3.158), najvišje je bilo tudi število študijskih izletov po jugovzhodni Evropi, poleg tega se je na Conventi predstavilo največje število kongresnih destinacij doslej.

Največja dodana vrednost letošnje Convente je bil obsežen in kakovosten izobraževalni program. V okviru že tradicionalne Akademije Conventa so obiskovalci lahko prisluhnili priznanim strokovnjakom iz kongresne industrije in marketinga kot so Mike van der Vijver (MindMeeting), Davor Bruketa in Ivan Tanić (marketinška agencija Bruketa&Žinić OM), Roger Pride (Heavenly Wale), Anja Bauer Minkara in Petra Despot (Brandoctor), dr. Danijela Brečko (GV Izobraževanje), Chris Parnham in Angela Mason (Absolute Corporate Events), Paul Kennedy MBE (Kennedy Intergrated Solutions), prof. dr. Ricarda Merkwitz (Immens Events) in Marko Križnik (Promo d.o.o.).

Conventa je bila prvič tudi soorganizator in gostitelj poslovnega zajtrka Angleško-Slovenske gospodarske zbornice (SBBC) z naslovom »Event Management as a profession« in soorganizator ter gostitelj predavanja Slovensko-Nemške gospodarske zbornice z naslovom »Corporate Events Trends in Germany«.