ponedeljek, 3. 12. 2012

Javni natečaj za izdelavo TV spota in predstavitvenega filma o Ljubljani

Mestna občina Ljubljana je objavila javni, odprti, enostopenjski natečaj za izbiro izvajalca TV spota in predstavitvenega filma o Ljubljani. Rok za prijavo nanj je 3. januar 2013.

Ljubljana se želi v naslednjem obdobju dejavno promovirati v svetu, v letu 2013 pa v ta namen predvsem izkoristiti velike prihajajoče dogodke, zato je cilj natečaja je pridobiti televizijski spot, s katerim bomo promovirali Ljubljano kot privlačno in edinstveno evropsko mesto in bo namenjen predvsem tujim javnostim. Osnovno vodilo natečaja je vsebinsko relevantno, vizualno atraktivno, duhovito in izvirno ter čim bolj celovito predstaviti Ljubljano kot privlačno in edinstveno mesto v tem delu Evrope, ki svojo prepoznavnost gradi na načelih trajnostnega razvoja, raznolikosti in bogastvu kulturne ponudbe, živahnosti urbanega življenja ter privlačne avtentičnosti zelene okolice; kot živahno in ljudem prijazno mesto, ki preseneča s kakovostnimi zelenimi površinami, urejenostjo, čistočo in varnostjo.

Poleg kratkega (25-30 sekund) TV spota je predmet natečaja tudi izdelava daljšega predstavitvenega filma na podlagi posnetega gradiva za TV spot in ki mora vključevati v besedilu natečaja določene lokacije in večje dogodke v mestu.

Kriteriji za ocenjevanje prispelih ponudb so izvirnost teme in inovativni pristop, prikaz ključnih identitetnih točk Ljubljane, pričakovana vizualna prepričljivost in estetika, pričakovana privlačnost in sporočilnost filma ter reference režiserja in producenta filma.

Za izdelavo TV spota in predstavitvenega filma so predvidena sredstva v višini največ 25.000,00 evrov + DDV, natečaj pa se bo zaključil 3. januarja 2013.

Razpisna dokumentacija je objavljena na spletnem mestu MOL pod poglavjem Razpisi.