sreda, 13. 5. 2020

Klepetalni robot Ljubo spet odgovarja na vaša vprašanja

Potem, ko smo se po začetku epidemije odločili, da začasno ugasnemo klepetalnega robota Ljuba, smo ga zdaj ponovno obudili.

Klepetalni robot Ljubo je med meščankami in meščani zelo dobro sprejet, kar dokazuje tudi število uporabnikov. Teh je bilo do konec februarja skupno več kot 7300, ki so si z Ljubotom izmenjali več kot 5100 sporočil.  Veliko večino uporabnikov so zanimale informacije o voznih redih LPP; teh iskanj je bilo februarja kar 69.000, o BicikLJu so informacije iskali 114-krat, o parkiriščih pa 20-krat.

Na začetku epidemije so se skoraj vsa vprašanja nanašala na ukrepe za preprečevanje epidemije koronavirusa. Zaradi zagotavljanja enotne in jasne komunikacije in ker so mestni avtobusi zaradi vladnih ukrepov začasno nehali voziti, smo se odločili, da klepetalnega robota začasno ugasnemo in na vsa vprašanja odgovarjamo prek uradnih družbenih kanalov MOL (Facebook MOL, Instagram MOL), tako da so odgovori vidni tudi ostalim uporabnikom omrežij. Glede na to, da je javni promet po sprostitvi preventivnih ukrepov znova stekel, je tudi Ljubo pričel z delovanjem.

Kdo je Ljubo iz Ljubljane?

V Ljubljani smo uspešni z mnogimi pametnimi rešitvami, ki jih prilagajamo potrebam in zmožnostim našega mesta. Leta 2018 smo med drugim vzpostavili klepetalnega robota (chatbot) znotraj Facebook aplikacije Messenger, ki smo ga poimenovali Ljubo iz Ljubljane. Predstavlja dodatno pametno rešitev za lažje in učinkovitejše komuniciranje z meščankami in meščani.
Ti lahko na hiter in enostaven način dostopajo do ključnih informacij, ki (dnevno) vplivajo na njihovo vsakodnevno življenje v Ljubljani. Na enem mestu tako lahko najdejo številne uporabne vsebine. Veliko dodano vrednost pogovornega asistenta predstavljajo povezave do informacij o prihodih in odhodih LPP avtobusov, prostih postajah BicikeLJ, prostih javnih parkirnih mestih in urnika odvoza odpadkov.

Preberite tudi: