petek, 19. 9. 2014

Letna konferenca ABTA

V Ljubljani bo od 21. do 23. septembra 2014 potekala letna konferenca največjega britanskega turističnega združenja ABTA (Association of British Travel Agents) »The Travel Convention 2014«, eden največjih dogodkov britanske turistične industrije.

Letna konferenca ABTA je osrednji dogodek tega britanskega združenja, ki daje poudarek izobraževanju in poslovnem mreženju, ter velja za enega največjih dogodkov britanske turistične industrije nasploh. Lokalna partnerja ABTE pri organizaciji dogodka sta Sektor za turizem SPIRIT Slovenija in Turizem Ljubljana.

ABTA je drugo največje turistično združenje na svetu, ki deluje od leta 1950 in vključuje več kot 1.200 podjetij z okoli 5.000 izpostavami turističnih agencij ter okrog 900 organizatorjev potovanj. O velikem pomenu združenja govori tudi podatek, da člani ABTA izvedejo kar 90 % t.i. paketno organiziranih potovanj v in iz Velike Britanije.

Konferenca bo 22. in 23. septembra 2014 potekala na Gospodarskem razstavišču, nedelja, 21. september, pa bo namenjena spoznavanju destinacije. Takrat bodo organizirani izleti na Bled, v Postojno ter ogledi Ljubljane in športne aktivnosti – igrali bodo nogomet v športnem parku Vič Gerbičeva.

Na konferenci pričakujejo do 400 udeležencev, med njimi tudi 25 novinarjev vodilnih britanskih strokovnih in splošnih medijev s področja turizma (medijski partner dogodka je The Telegraph).

Petra Stušek, v.d. direktorica Turizma Ljubljana: »Britanski trg je za ljubljanski turizem eden od primarnih trgov in zelo nas veseli, da se ta dogodek z udeležbo najpomembnejših predstavnikov britanske potovalne industrije odvija prav v Ljubljani. V Strategiji razvoja turistične destinacije Ljubljana 2014-2020 je eden od najpomembnejših ciljev dvigovanje prepoznavnosti - in strokovno srečanje na tako visoki ravni je v sozvočju z zastavljenimi cilji. Število britanskih obiskovalcev Ljubljane je po letu 2004, s prihodom nizkocenovnega prevoznika, skokovito naraslo in zavzelo prvo mesto po prihodih in nočitvah, v zadnjih letih pa njihovo število pada. V Ljubljani smo udeležencem konvencije pripravili doživetje avtentičnosti, edinstvenega ljubljanskega urbanega občutka in obilo zabave s ščepcem kulture v prostem času. Pričakujemo krepitev pozicije Ljubljane kot t.i. city break destinacije in uveljavitev naših kakovostnih ter novih, domiselnih turističnih proizvodov.«