četrtek, 8. 11. 2012

Ljubljana na WTM borzi v Londonu

JZ Turizem Ljubljana je na najpomembnejšem dogodku potovalne industrije World Travel Market (WTM) v Londonu predstavil Ljubljano kot gostiteljico Eurobasketa 2013 ter projekt Egozero.

Turizem Ljubljana, ključni partner Slovenske turistične organizacije na letošnji borzi WTM London, ki beleži največjo novinarsko obiskanost med vsemi dogodki v Veliki Britaniji, je v okviru predstavitve Slovenije in slovenske turistične ponudbe poskrbel za rdečo nit dogajanj na slovenski stojnici. Osnovna animacija povezuje projekt Eurobasket 2013 z veliko fototapeto košarkaškega dogajanja na ljubljanskem Tromostovju ter ambasadorjem prvenstva Rašom Nesterovićem, maskoto Ljubljanski zmajček in Egozero potovanja iz Ljubljane po Sloveniji na trajnostni način.

Prvi dan borze je na stojnici potekalo druženje predstavnikov slovenskega turizma in predstavnikov britanskih in globalnih medijev. Prve večje mednarodne promocije Eurobasketa 2013 se je udeležilo preko 40 predstavnikov globalnih medijev. Ambasador EuroBasketa 2013 Rašo Nesterović je dogajanje popestril s podpisovanjem majhnih košarkaških žogic in se fotografiral z vsemi zainteresiranimi. Nesterović je skupaj s predstavniki Ljubljane in Slovenije gostoval tudi na znameniti radijski mreži BBC World News.

Drugi dan borze je bil uradno lansiran rezervacijski portal in prve poti Egozero, ponudba odgovornega turističnega potovanja z električnim avtomobilom, ki bo v prihodnjih mesecih tudi Ljubljano na nov način povezal s trajnostno turistično ponudbo v osrednji Sloveniji. Egozero so v svetovni konkurenci turističnih idej opazili organizatorji borze in ga izbrali v skupino trinajstih najbolj zanimivih projektov ter mu dali priložnost predstavitve na odru WTM Speakers' Corner.
Egozero projekt je bil v času borze s strani WTM in UNWTO Svetovne turistične organizacije izbran za nosilca naziva in logotipa WRTD WTM Official Supporter. Projektu so veliko pozornosti namenili tudi britanski in svetovni mediji, kot so The Guardian, BBC in National Geographic. www.egozero.si/assets/def/press/ITB_WTM_2.pdf

Hkrati so potekala na slovenski stojnici v organizaciji Turizem Ljubljana in projekta Egozero srečanja zelenih mest na temo izmenjave izkušenj in dobrih praks. Pogovori so se odvijali med Ljubljano in mesti, ki se na WTM borzi kot razstavljavci promovirajo s področja odgovornega turizma: Freiburg, Dunaj, Zürich, Bruselj, Dublin in Luzern, stiki pa so navezani tudi s številnimi drugimi mesti, ki se zavezujejo k razvoju trajnostne turistične ponudbe.

Maskota Ljubljane, Ljubljanski zmajček, ki Ljubljano promovira na londonski borzi že četrto leto, žanje vsako leto več zanimanja tako med poslovnimi partnerji, kot organizatorji WTM borze. Slednji so ga tudi proglasili v WTM dnevniku 7. novembra za maskoto dneva.

JZ Turizem Ljubljana