četrtek, 22. 11. 2012

Netko 2012

Spletno mesto Visit Ljubljana je prejelo Netka za najboljši digitalni projekt v kategoriji Mediji in informativni portali, spletno mesto Primavoda pa je prejelo Netka v kategorijah Spletne storitve ter Najbolj prijazna spletna vsebina za otroke.

Spletno mesto Visit Ljubljana - Netko 2012 za najboljši digitalni projekt v kategoriji Mediji in informativni portali

Spletno mesto Turizma Ljubljana, namenjeno meščanom in obiskovalcem mesta, med drugim odlikuje prijaznost mobilnim napravam, saj je bilo letos nadgrajeno z odzivnim dizajnom, ki omogoča prilagojeno prikazovanje vsebin na različnih velikostih ekranov.

Žirija v kategoriji Mediji in informativni portal, v sestavi strokovnjakov s področja komunikacij in digitalnih medijev: Sana Bašić, Zenel Batagelj in Joh Dokler, je pri izboru nagrajenca upoštevala kriterija prepletenosti medijskih modelov in poglobljenosti informacij, poseben poudarek pa je namenila tudi inovativnosti pri vključevanju uporabnikov.

Spletno mesto Visit Ljubljana, ki ga je Turizem Ljubljana vzpostavil leta 2008, povezuje turistične vsebine Ljubljane in regije Osrednja Slovenija, zasnovano pa je kot osrednja spletna informacijska točka za turiste. Poleg informacij o znamenitostih Ljubljane in regije, kulturni in kulinarični ponudbi, naravi in aktivnem oddihu, zabavi ter nakupovanju ponuja še koledar prireditev in zemljevid, uporabniki pa si lahko oblikujejo lasten izlet s pomočjo orodja MyVisit.

Spletno mesto omogoča na mobilnih napravah, npr. na pametnem telefonu ali tabličnem računalniku, ogled trenutne lokacije uporabnika, zanimivih točk v bližini ter uporabo orodja MyVisit z izletom po Ljubljani ali regiji, ki si ga je uporabnik predhodno ustvaril sam. Z nadgradnjo v odzivni dizajn je spletno mesto Visit Ljubljana v tem trenutku eno prvih tovrstnih turističnih spletnih mest v Evropi.

Primavoda - Netko 2012 v kategoriji Spletne storitve in Netko 2012 v kategoriji Najbolj prijazna spletna vsebina za otroke

Primavoda je spletna stran JP Vodovod - Kanalizacija, na kateri najdete splošne informacije o vodi. Stran odlikujejo zanimive in interaktivne vsebine.

JP VODOVOD-KANALIZACIJA se kot upravljavec vodovodnega sistema v Ljubljani zaveda svojega poslanstva, zato so prevzeli tudi skrb za ozaveščanje uporabnikov. Po lanskoletnem prejemu naziva Netko za najboljše spletne strani z otroškimi vsebinami za Cevkovo spletno mesto Cevko.si so letos izobraževalne in ozaveščevalne vsebine nadgradili v projektu Primavoda.si.

Primavoda na enem mestu združuje splošne informacije o vodi in tudi tiste, ki so posebej pomembne za mesto Ljubljana, ter vključuje aplikacije, ki poudarijo najzanimivejša dejstva o vodi, istočasno pa dopuščajo obiskovalcu, da ob ogledu vsebin aktivno sodeluje.

Primavoda ima svojo Primapot, ki uporabnika popelje skozi izbor tistih vsebin o vodi, ki jih ne sme spregledati, saj njegovo znanje poglobijo ali pa ga pripeljejo do točke, ko se zamisli nad svojim ravnanjem z vodo. V nekaterih delih poti lahko uporabnik tudi aktivno sodeluje in preveri svoje védenje ter k sodelovanju preko družbenih omrežij povabi tudi svoje prijatelje.

Primavoda preko interaktivnih aplikacij obiskovalce seznani s pojmom virtualne vode in omogoča, da z ocenjevanjem lastnih navad odkrijejo, kakšni porabniki so in kako lahko spremenijo svoje navade. Preko igrive aplikacije Primavoda izobražuje o tem, koliko vode se skriva v izdelkih. Primavoda tudi sporoča, kako ravnati v primeru težav z vodo, mladostnikom pa ponuja tudi vsebine in slikovna gradiva za potrebe učnega procesa.

Nagrado Netko, ki jo vsako leto prejmejo najboljše spletne strani, mobilne aplikacije ter projekti s področja družbenih medijev v Sloveniji, podeljuje Gospodarska zbornica Slovenije – Združenje za informatiko in telekomunikacije. V kategoriji “Spletne storitve” je žirija izbirala najboljše na osnovi kriterijev inovativnosti in celovitosti rešitev ter njihove dejanske uporabnosti. V kategoriji “Najbolj prijazna spletna stran za otroke” je Primavoda prepričala žirijo s spodbujanjem mladostniške kreativnosti, domišljije, participacije, ustvarjanjem novih priložnosti in vplivom na razvoj njihovih sposobnosti. Po mnenju žirije se Primavoda od vseh prijavljenih najbolj približa ciljni publiki otrok in ponuja izobraževalne vsebine na otrokom prijazen in zanimiv način, je poučna in uporabna, na premišljen način osvešča, promovira in širi meje vedenja otrok o tako pomembni dragocenosti, kot je voda.