ponedeljek, 30. 4. 2012

New Europe Travel Mart

V Ljubljani je med 25. in 27. aprilom 2012 potekala turistična borza New Europe Travel Mart, na kateri so kupcem iz pretežno prekomorskih trgov predstavili turistično ponudbo iz regije, ki se vse bolj uveljavlja kot destinacija Nova Evropa.

Mednarodno turistično borzo New Europe Travel Mart (NETM) je organiziralo ameriško podjetje William H. Coleman, Inc., slovenski partnerji borze pa so bili Slovenska turistična organizacija (STO), Turizem Ljubljana, Grand Hotel Union in Adria Airways.

Borza je v Ljubljano pripeljala nove kupce iz 12 držav. Kupci so bili v veliki meri s prekomorskih trgov, kot so Združene države Amerike, Brazilija, Indija, Mehika in Katar; nekateri izmed njih pa so prišli tudi iz evropskih držav. Zainteresiranim kupcem so predstavili turistično ponudbo iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, Albanije, Črne gore, Litve in Poljske. Na borzi je sodelovalo približno 50 ponudnikov in 40 kupcev turistične ponudbe.

Organizatorji so kot enega izmed razlogov za izbor Ljubljane za lokacijo letošnjega srečanja izpostavili dobro sodelovanje in podporo Slovenske turistične organizacije in Turizma Ljubljana. Barbara Vajda, direktorica Turizem Ljubljana, je ob tem povedala: »Veseli nas, da se druga borza NETM odvija v Ljubljani, saj do trgov, s katerimi se na tej borzi srečamo neposredno, sicer ne dostopamo ali vsaj ne pogosto. V stik pridemo z organizatorji potovanj iz držav, ki so pomembne za turistično destinacijo Ljubljana in regijo Osrednja Slovenija, kamor sodimo. Ta dogodek smo v Ljubljani zelo dobro izkoristili in potencialnim kupcem razkazali naše mesto, kulturne, zgodovinske in druge znamenitosti ter možnosti številnih doživetij destinacije. Še tako dobra predstavitev ne more nadomestiti osebnega doživetja nekega mesta in te priložnosti nismo zamudili niti organizatorji, niti gostje.«

Cilj NETM je bil povečanje turističnih tokov v regijo Novo Evropo, ki se na turističnem trgu vse bolj uveljavlja. To je bilo sicer drugo srečanje turističnih agentov in organizatorjev potovanj s ponudniki turističnih storitev iz dela Evrope, ki se med turističnimi strokovnjaki uveljavlja kot destinacija Nova Evropa. Prvo srečanje NETM je potekalo lani v Dubrovniku.