ponedeljek, 14. 10. 2019

Nova podoba spletnega portala Turizma Ljubljana

Uradni turistični portal Ljubljane www.visitljubljana.com je zaživel v novi, prenovljeni različici.

Portal, ki ga vsako leto obišče okrog 1,3 milijona uporabnikov, je osvežen vizualno, tehnično in vsebinsko ter je bolj pregleden in prijazen za uporabo, tako na mobilnih napravah kot računalnikih. Njegova vizualna podoba je usklajena z novo komunikacijsko zasnovo Turizma Ljubljana ter z zadnjimi trendi in smernicami v spletnem oblikovanju.

Spletno mesto, zanesljiva in učinkovita podpora

Prenovljeno spletno mesto www.visitljubljana.com je osrednja točka turistične promocije Ljubljane na svetovnem spletu. Predstavlja zanesljivo in učinkovito podporo meščanom in obiskovalcem mesta, saj je na voljo v sedmih jezikih. Zajema celoten nakupni proces obiskovalca, od spodbujanja odločitve za obisk Ljubljane, preko informacij o tem, kam iti in kaj početi, vse do iskanja nastanitve ter rezervacije organiziranih doživetij v Ljubljani in okolici.

Še lažja odločitev za obisk Ljubljane

Zaradi vsebinske prenove lahko sedaj obiskovalci portala še lažje spoznajo razloge za obisk Ljubljane, ki odražajo živahnost mesta in vso raznovrstnost ponudbe v njem in okolici. Obenem obiskovalci portala o prestolnici dobijo vtis prijaznega mesta, ki je trajnostno naravnano in idealno izhodišče za odkrivanje lepot regije Osrednja Slovenija ter Slovenije nasploh. Portal smo nadgradili tudi po tehnični plati s ciljem izboljšanja njegovega delovanja in v skladu s tem pozicije na spletnih iskalnikih.

Boljša uporabniška izkušnja

Nova zasnova je nastala na podlagi raziskave ciljnih javnosti ljubljanskega turizma in njihove uporabniške izkušnje. Portal v skladu s tem nagovarja zanimanja in potrebe ciljnih skupin prostočasnih obiskovalcev na glavnih emitivnih trgih (Italija, Avstrija, Nemčija, Velika Britanija, ZDA …), poslovnih gostov ter domačih obiskovalcev Ljubljane. Za slednje je bila slovenska različica spletnega mesta vsebinsko posebej prilagojena: poleg prireditev v mestu predstavi še utrip Ljubljane s tipičnimi doživetji, na voljo pa so tudi napotki za izlete po Osrednji Sloveniji.
Po izvedeni prenovi pričakujemo izboljšanje vseh ključnih kazalnikov uspešnosti portala, ki je bil odlično obiskan že pred prenovo. Poleg večjega obiska želimo doseči, da bi se gostje na njem v povprečju zadržali dlje, pregledali več vsebin in kupili več turističnih produktov v spletni trgovini doživetij.
Obisk spletnega mesta sicer iz leta v leto narašča. V primerjavi s turističnim obiskom Ljubljane, ki je znašal 1.022.862 prihodov, je v letu 2018 portal obiskalo 1.301.181 uporabnikov spleta in opravilo skoraj 5 milijonov ogledov strani. Prav tako narašča tudi spletna prodaja turističnih produktov. Lani je bilo izvedenih 1.954 nakupov, kar predstavlja 10.27 % več kot v letu 2017.

Projekt prenove portala smo izvedli v okviru operacije »Nadgradnja digitalne promocije Ljubljane in regije Osrednja Slovenija kot ene vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji«, sofinancirane iz kohezijskih sredstev Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Preberite tudi: