ponedeljek, 30. 6. 2014

Okusi Ljubljane

Turizem Ljubljana predstavlja blagovno znamko OKUSI LJUBLJANE, s katero želijo povečati prepoznavnost tradicionalnih ljubljanskih jedi, jih vrniti v redno kulinarično ponudbo gostiln in na ta način žlahtne ljubljanske okuse ponovno približati ljudem.

Blagovna znamka OKUSI LJUBLJANE je nastala s sodelovanjem Turizma Ljubljana in prof. dr. Janeza Bogataja. V projekt so pritegnili 60 ljubljanskih ponudnikov, ki odslej v svojih gostinskih lokalih in trgovinah ponujajo jedi pod blagovno znamko OKUSI LJUBLJANE.

Novo gastronomsko ponudbo spremlja tudi nova knjiga »OKUSI LJUBLJANE, Od nekdaj jedi so ljubljanske slovele - Z Ljubljančani za vsakdanjo in praznično mizo«, katere avtor je prof. dr. Janez Bogataj. V knjigi je predstavljena zgodovina kulinarične ponudbe v Ljubljani in njeni okolici, zgodbe, ki spremljajo posamezne jedi in recepti za njihovo pripravo. Na koncu so navedeni gostinski lokali, kjer bodo jedi pod blagovno znamko OKUSI LJUBLJANE na voljo kot del redne ponudbe.

Turizem Ljubljana je hkrati za domače in tuje goste izdal tudi krajši turistični vodič OKUSI LJUBLJANE, z recepti tradicionalnih ljubljanskih jedi in seznamom ponudnikov, ki v svojih lokalih ponujajo tradicionalne ljubljanske jedi pod blagovno znamko OKUSI LJUBLJANE.