sreda, 1. 8. 2018

Pusti se zapeLJati: LPP uvedel spremembo na liniji 12D

Postajališče Dragomelj je od 1. 8. 2018 vključeno na linijo 12D (Bežigrad - Podgorica).

Ker smo prejeli ustrezno dovoljenje Ministrstva za infrastrukturo, smo postajališče Dragomelj vključili na linijo 12D. Na postajališču Dragomelj bo tako omogočen vstop in izstop potnikov na linijo 12D. Avtobus LPP bo po liniji Dragomelj - Železna in enako v obratni smeri vozil vsak dan, od ponedeljka do nedelje, po voznem redu, ki bo objavljen na spletni strani www.lpp.si in vseh postajališčih linije 12D.

Skrbimo za varen, zanesljiv in nemoten javni prevoz

S številnimi ukrepi smo v splošnem izboljšali prevoz z mestnimi avtobusi Ljubljanskega potniškega prometa (LPP): posodabljamo vozni park LPP z okolju prijaznimi in tehnično naprednimi vozili, uvedli smo enotno mestno kartico Urbana, podaljšali primestne linije v sosednje občine, optimizirali linije, zarisali rumene pasove za avtobuse na nekaterih mestnih vpadnicah, postavili prikazovalnike napovedi avtobusov … Ljubljana je enostavno dostopna tudi z medkrajevnimi avtobusi in z vlakom.

Avtobusni promet v Ljubljani

Mestni avtobusni potniški prevoz izvaja Ljubljanski potniški promet (LPP), ki se lahko pohvali z dobro dostopnostjo postajališč - 95 % meščanov MOL ima najbližje postajališče oddaljeno manj kot 500 metrov od doma. Poleg tega so avtobusi udobni (vsi so nizkopodni, klimatizirani, s prostori za osebe z oviranostmi), zagotovljena je 96 % točnost odhodov, cena prevozov pa je relativno ugodna v primerjavi z ostalo ponudbo javnega mestnega potniškega prometa v Evropi. Vozni park LPP je bil od leta 2007 posodobljen s 138 okolju prijaznimi vozili, ki izpolnjujejo najvišje standarde z oznako EURO 5 in EURO 6, več kot tretjino novih avtobusov pa poganja stisnjen zemeljski plin oz. metan, skupno 68.  

pustuSeZapeljati webBanner5
Ker je naše poslanstvo ustvarjati trajnostno mobilnost za prihodnje generacije, so za vizualno podobo kampanje poskrbeli otroci iz ljubljanskih vrtcev in šol. Njihove ilustracije, s katerimi nam sporočajo, kako oni vidijo urbani mestni promet, so postale osrednji likovni element kampanje.

 

Več o področju Promet in mobilnost preberite tukaj.