četrtek, 27. 9. 2012

Svetovni dan turizma

Zavod Turizem Ljubljana je 27. septembra 2012, na svetovni dan turizma, predstavil prenovljeno spletno mesto Visit Ljubljana z odzivnim spletnim dizajnom.

Zavod Turizem Ljubljana se s to prenovo na področju spletnega komuniciranja uvršča med t.i. trendsetterje oz. uvaja nov trend ne le na območju Slovenije, temveč tudi širše.
Turistično spletno mesto Ljubljane in regije Osrednja Slovenija - Visit Ljubljana, www.visitljubljana.com, ki je bilo lani razširjeno vsebinsko, širi z letošnjo prenovo v skladu z načeli odzivnega dizajna svoj doseg tudi "fizično," in sicer na uporabnike pametnih telefonov in drugih mobilnih naprav.

Spletno mesto Visit Ljubljana se sedaj samodejno prilagaja različnim velikostim ekranov. Prenovljeno je bilo v skladu z načeli "odzivnega" spletnega dizajna (responsive web design), ki poleg namiznih in prenosnih računalnikov prilagodljivo podpira prikazovanje tudi na preostalih napravah, kot so pametni telefoni, tablični računalniki, prenosni računalniki z manjšimi ekrani, dlančniki ter v vseh vrstah spletnih brskalnikov, ki jih uporabljajo te naprave. Na tak način je spletno mesto, ki ga vsak dan obišče približno 1.500 različnih uporabnikov, dostopno najširšemu krogu ljudi v najrazličnejših situacijah iskanja turističnih informacij.

S prenovo, ki je bila izvedena v skladu z najsodobnejšimi trendi spletnega oblikovanja, je spletno mesto Visit Ljubljana postalo eno prvih tovrstnih destinacijskih ali regijskih spletnih mest v Evropi. Strokovnjaki ocenjujejo, da bo takšnih spletnih mest v prihodnosti vse več, saj je skokovit razvoj pametnih telefonov in drugih mobilnih naprav vzpostavil povsem nove standarde nastopanja na svetovnem spletu. Dostopnost turističnih vsebin prek mobilnih naprav, kakršne so pametni telefoni ali tablični računalniki, je v skladu s tem v zadnjih letih postala ključnega pomena, saj nam odpira do zdaj še neizkoriščene kanale, pa tudi raznovrstne možnosti za informiranje ter trženje turistične ponudbe Ljubljane in regije.

V okviru obsežne tehnične in oblikovne posodobitve je bilo prenovljeno tudi orodje za načrtovanje obiska My Visit, v katerem so poleg bolj preglednega uporabniškega vmesnika novost še vnaprej pripravljeni paketi vsebin za različne tipe uporabnikov ter njegova uporaba na pametnih telefonih.

Projekt prenove spletnega mesta, ki jo je izvedlo podjetje Innovatif v sodelovanju z Ljubljanskim urbanističnim zavodom (LUZ), ki je tehnično prenovil spletni zemljevid, je stal 47.245 EUR brez DDV in je bil v večjem delu (25.000 EUR) izveden v okviru projekta "Regionalna destinacijska organizacija Ljubljana - osrednja Slovenija," ki ga sofinancira Evropski sklad za regionalni razvoj. Vse aktivnosti, ki se izvajajo v okviru tega projekta, ki ga Turizem Ljubljana izvaja med letoma 2011 in 2013, se sofinancirajo v višini 60 odstotkov.
Več o informacij o odzivnem spletnem dizajnu: bit.ly/UwjBCt