ponedeljek, 7. 7. 2014

Turizem Ljubljana – primer dobre prakse

Projekt prodaje ogledov in izletov Turizma Ljubljana, ki je januarja 2014 prejel nagrado Digital Tourism Think Tank Award 2013, je bil minuli teden v rubriki »Strategije spletnih vsebin« izpostavljen tudi kot študijski primer dobre prakse v rubriki »Izpostavljene destinacije«.

Takšne objave dobrih praks so namenjene temu, da se turistične destinacije, ki so aktivne v združenju Digital Tourism Think Tank, lahko učijo od najboljših.

Turizem Ljubljana zadnjih nekaj let preko spletnega mesta Visit Ljubljana poleg vodenih ogledov Ljubljane ponuja tudi izlete po Sloveniji, ki jih izvajajo lokalne turistične agencije. S projektom prodaje ogledov in izletov Turizma Ljubljana so vodeni ogledi destinacij, kot so npr. Bled, Postojnska jama, Portorož ali Lipica in odkrivanje naravnih lepot ter kulturnih posebnosti postali na preprost način dostopni vsem obiskovalcem Ljubljane. Poleg izletov so v rubriki »Ogledi in izleti« na voljo še organizirana doživetja, kot so polet s helikopterjem, kulinarična delavnica, voden ogled mesta s kolesom, doživetje rimske Emone v soju bakel idr.

Študijski primer dobre prakse na spletni strani Digital Tourism Think Tank izpostavlja nekatere dejavnike, ki so prispevali k uspehu projekta prodaje ogledov in izletov Turizma Ljubljana:
- pestra ponudba izletov, ki popeljejo obiskovalce Ljubljane izven meja samega mesta
- Ljubljana kot izhodiščna točka za raziskovanje preostale Slovenije
- tesno sodelovanje Turizma Ljubljane in lokalnih potovalnih agencij
- dobra vsebinska strategija; pri projektu se velika pozornost posveča sami vsebini izletov z uporabo učinkovitega opisa izletov in fotografij
- cilji projekta so, da obiskovalci ostanejo v Ljubljani dlje časa, da se razvije sektor turizma v širši regiji in izboljšanje tržnega položaja destinacije s pomočjo diverzifikacije turističnega produkta kot celote
- o uspehu projekta priča povečanje prodaje (687 izletov prodanih v letu 2009 in 1746 v letu 2013) in povečanje izbire doživetij za obiskovalce Ljubljane
- za uspešno izvedbo projekta skrbi usposobljeno osebje na Turistično informacijskem centru, ki je posrednik med povpraševanjem in ponudbo ter na povpraševanja po izletih odgovori v roku 48 ur

Celoten študijski primer dobre prakse si lahko preberete na spletni strani Digital Tourism Think Tank.
Turizem Ljubljana v prihodnosti načrtuje tudi razvoj spletne trgovine za segment ogledov in izletov. Spletna trgovina bo omogočala, da bodo vodeni ogledi Ljubljane, dnevni izleti in organizirana doživetja s pomočjo rezervacije in plačila direktno na spletnem mestu www.visitljubljana.com še lažje dostopni obiskovalcem Ljubljane.