četrtek, 20. 10. 2016

Utrip mestu dajemo ljudje, ki v njem živimo

V okviru Evropskega tedna mobilnosti je sodelovanju s Heinekenom potekala tudi promocijska kampanja spodbujanja kolesarjenja, s katero so kolesarji sooblikovali mesto in zanj prispevali več kot 20.000 km za izboljšavo kolesarske infrastrukture.

Odgovorno in potrebno je najti svoje mesto v mestu, v katerem živimo. Kar naredimo danes, se bo videlo jutri. Zato je septembra potekala tudi akcija, s katero sta Mestna občina Ljubljana in Heineken spodbujala, naj #mestokolesari več.
Projekt je globalna zgodba Heinekena, ki jo znamka pripoveduje po celem svetu. Je projekt, ki motivira ljudi, da sooblikujejo mesto. Vsako mesto je namreč zgodba zase, je nepopisano platno, ki kar kliče po aktivaciji in ustvarjanju novosti, sprememb.
Letošnje leto so pri Heineken Slovenija za pisanje lokalne zgodbe izbrali Ljubljano, ki nosi naziv Zelena prestolnica Evrope 2016.
Za vse prispevane kilometre in energijo kolesarjev bo Heineken prispeval sredstva za izboljšavo kolesarske infrastrukture in skupaj z Mestno občino Ljubljana do poletja 2017 obnovil kolesarske odseke, ki po mnenju stroke najbolj nujno potrebujejo obnovo, da bodo varnejši za kolesarje. Uredili se bodo odseki na križišču Resljeve ceste in Petkovškovega nabrežja, na Bohoričevi ulici, na Malenškovi ulici in kolesarska steza na Zaloški cesti na odseku med Cesto 30. avgusta in Rosno potjo. Na treh lokacijah po mestu pa je Heineken uredil tudi kolesarska stojala za 10 koles.
Ljubljana je tako letošnjo jesen postala prava kolesarski prestolnica! Hvala, da ste delili svojo energijo z mestom.