sreda, 22. 1. 2014

Nagrajeni Turizem Ljubljana

Turizem Ljubljana je za projekt »Visit Ljubljana: Tours and trips as experiences« prejel priznanje združenja Digital Tourism Think Tank v kategoriji »Strategije spletnih vsebin«.

Na natečaj mednarodnega združenja Digital Tourism Think Tank, ki na svoji spletni strani že drugo leto zapored razglaša najboljše digitalne prakse destinacijskih ter nacionalnih turističnih organizacij v preteklem letu, je JZ Turizem Ljubljana pod nazivom »Visit Ljubljana: Tours and trips as experiences« prijavil projekt povezovanja ponudbe turističnih agencij in prodaje izletov po Sloveniji prek spletnega mesta, ki ga izvajajo že nekaj let.

Tekmovanje sicer poteka v kategorijah Blagovne znamke (Branding), Družbeni mediji (Social media), Kreativne kampanje (Creative campaigns), Spletno oblikovanje (Web design), Mobilne strategije (Mobile) ter Strategije spletnih vsebin (Content).

Turizem Ljubljana že zadnjih nekaj let prek spletnega mesta Visit Ljubljana poleg vodenih ogledov Ljubljane prodaja tudi izlete po Sloveniji, ki jih izvajajo lokalne turistične agencije. Posebnost projekta je v tem, da pri prodaji izletov uspešno povezujejo lokalne turistične agencije, ki jih uspeh prodaje njihovih izletov spodbuja k nenehnim izboljšavam in inovacijam v njihovih programih. Ljubljana s tem projektom učinkovito nastopa kot »mesto za odkrivanje Slovenije«, kakovost medsebojnega povezovanja s ponudniki izletov pa je trenutno med najboljšimi v evropskem merilu. S pomočjo sodelovanja z lokalnimi potovalnimi agencijami so razširili obzorje obiskovalcev mesta od zgolj spoznavanja Ljubljane na vodenih ogledih mesta k raziskovanju regije ter v naslednjem koraku tudi celotne Slovenije na uporabniku prijazen in organiziran način. Povečanje prodaje, od 687 izletov prodanih v letu 2009 do 1.746 v letu 2013 dokazuje, da so na pravi poti. Poleg povečanja prodaje so uspeli bistveno povečati tudi izbiro doživetij za obiskovalce Ljubljane.

Projekt Turizma Ljubljana je slavil skupaj z mobilno aplikacijo Stockholma. Poleg zmagovalnih projektov so bili prijavljeni še Bologna s projektom Social Media Free Trip, spletno mesto This is Antwerp, namenjeno mladim obiskovalcem Antwerpna, spletno mesto Lyona The Chef Factory, namenjeno promociji kulinaričnega turizma, spletno mesto Vancouver Tourism Master Plan, turistični promocijski film Krete The Power of Legacy, profil nacionalne turistične organizacije Švice na družbenem omrežju Pinterest, prisotnost nacionalne turistične organizacije Švice na družbenem omrežju Facebook, spletna kampanja Livelove Your Story in Valsugana, inovativen sistem spletnih priporočil Visit Britain's Lovewall ter prisotnost nacionalne turistične organizacije Gruzije na spletnih družbenih omrežjih.

Več informacij o priznanju si lahko ogledate na naslednji povezavi. Med drugim si lahko ogledate tudi razglasitev priznanj, prijavo projekta z obrazložitvijo in njegovo predstavitev.