četrtek, 29. 1. 2009

Superbrands 2008

Turistična destinacija Ljubljana je dobitnica priznanja Superbrands za leto 2008.

V sredo, 28. januarja 2009, so na Ljubljanskem gradu 40 najboljšim blagovnim znamkam v Sloveniji, od teh 32 izvorno slovenskim, podelili priznanje »Slovenia Superbrands 2008«. Med dobitniki tega uglednega priznanja je tudi Turistična destinacija Ljubljana.

Med vsemi dobitnicami tega priznanja je blagovna znamka turistične destinacije Ljubljana najmlajša, saj je stara manj kot leto dni. Izbor slovenskih Superbrands je opravil strokovni svet, sestavljen iz 53 strokovnjakov s področja marketinga, akademske sfere in medijev. Na končnem seznamu, ki je nastal v sodelovanju s slovenskimi raziskovalnimi agencijami, se je znašlo 800 domačih in tujih blagovnih znamk, s katerimi se srečujemo v Sloveniji.

Zgolj 5 odstotkov blagovnih znamk s finalnega seznama je pridobilo naziv »Superbrand« za leto 2008, zato smo v Zavodu za turizem Ljubljana, ki v turistični destinaciji Ljubljana upravlja z njeno blagovno znamko, na to ponosni.