sreda, 24. 8. 2022

Izjemna promocija športne Ljubljane

Video športnega spektakla Odbojka na Ljubljanici si je na družbenem omrežju TikTok Turizma Ljubljana v manj kot tednu dni ogledalo že več kot 38 milijonov uporabnikov iz celega sveta.

Video so delile tudi svetovno poznane športne programske mreže, televizijske postaje in spletne strani, kot so ESPN, TSN, Bleacher report, Whistle in drugi. Shranilo si ga je več kot 300.000 uporabnikov, zabeležili smo skoraj 30.000 komentarjev, ki so navdušeni tako nad spektaklom kot nad Ljubljano.

Družbena omrežja za krepitev blagovne znamke

Turizem Ljubljana je svoj TikTok profil lansiral pred mesecem dni, otvoritveni video pa sta zaznamovala košarkarski as Luka Dončić in maskota Zmajček. Od samega začetka število uporabnikov TikTok Turizma Ljubljana narašča, samo od objave videa se je število sledilcev povečalo za skoraj 35.000. Turizem Ljubljana svoj TikTok profil ustvarja v sodelovanju z Dunking Devils Studios.
Izjemne številke tako dokazujejo, da Turizem Ljubljana uspešno uporablja svoja družbena omrežja kot marketinško orodje za krepitev ugleda blagovne znamke in mednarodne prepoznavnosti.
Tovrstna promocija prestolnice, države in športa je neprecenljiva, medijska vrednost 38 milijonov ogledov videa po grobi oceni presega 700.000 evrov.

Ljubljana je mesto športa 

Promocijski dogodek Odbojka na Ljubljanici, ki je potekal 16. avgusta 2022.  je naznanil tudi začetek svetovnega prvenstva v odbojki za moške 2022, ki se bo začelo v petek, 26. avgusta 2022, in bo potekalo tudi v dvorani Stožice.

Tako svetovno prvenstvo kot tudi spektakel sta odlična priložnost za predstavitev utripa naše prestolnice v mednarodnem prostoru in popestritev poletnega uličnega dogajanja za meščanke, meščane in obiskovalce. V skladu z veljavno Strategijo razvoja turistične destinacije Ljubljana in ljubljanska regija 2021–2027 v Ljubljani spodbujamo športno-turistične dejavnosti in razvijamo ponudbo za aktivno udejstvovanje, kar je izjemnega pomena za prepoznavnost destinacije, povečevanje števila tujih obiskovalcev in večjo turistično potrošnjo.

 

Preberite tudi: