Skladno z besedilom Odloka o organizaciji in delovnem področju Mestne uprave Mestne občine Ljubljana, ki določa organizacijo in delovno področje Mestne uprave, so za Oddelek za finance in računovodstvo predvidene naslednje naloge:
- Pripravlja in izvaja proračun MOL, zaključni račun proračuna in druge akte s področja financ
- Sestavlja premoženjsko bilanco in vodi evidenco finančnega premoženja in zbirnik evidenc ostalega premoženja MOL
- Vodi finančno poslovanje
- Vodi računovodstvo
- Spremlja in nadzira porabo sredstev pri proračunskih uporabnikih in o morebitnih nepravilnostih obvešča župana ter mu predlaga ustrezne ukrepe
- Opravlja naloge ravnanja s finančnim premoženjem MOL
- Opravlja finančne preglede vseh pravnih poslov MOL, ki jih pripravljajo organi mestne uprave, in daje strokovno soglasje
- Daje strokovno mnenje o skladnosti investicijskih programov s finančnimi viri
- Daje mnenje h gradivom za mestni svet, ki imajo finančne posledice in jih pripravljajo organi mestne uprave.
Organizacijske enote v sestavi
- Odsek za finance in proračun
- Odsek za računovodstvo
Več o organizacijskih enotah Oddeleka za finance in računovodstvo