Mi smo #odprti za kulturo
V Ljubljani se pridružujemo kampanji Mi smo #odprti za kulturo, s katero preko niza dogodkov in komunikacijskih akcij poudarjamo pomen kulture in umetnosti v življenjih ljudi.
Na Mestni občini Ljubljana sofinanciramo programske vsebine izvajalcev programa nevladnih organizacij in javnih zavodov, poleg tega pa kampanji namenjamo še dodatnih 50.000 evrov za izvedbo programa, ki bo potekal na muzejski ploščadi na Metelkovi.
Skoraj 100 brezplačnih prireditev
#odprtioder na Letnem kinu Slovenske kinoteke na Muzejski ploščadi bo med 1. julijem in 31. avgustom postregel s skoraj stotimi brezplačnimi prireditvami, od kina, gledališča, glasbe do pogovorov, delavnic za otroke in literature. Na njem se bodo zvrstili vrhunski ustvarjalci in ustvarjalke različnih producentov ter številni festivali.
#odprtioder vrhunsko umetnost približuje ljudem in jih hkrati ponovno vabi k obiskovanju kulturnih prireditev po izbruhu koronavirusa.
Program bo potekal vsak teden med četrtkom in nedeljo. Ob tem času bodo vsi muzeji na ploščadi podaljšali svoj obratovalni čas ter se programu pridružili s številnimi dejavnostmi v svojih prostorih.
Kampanjo Mi smo #odprti za kulturo podpiramo na Mestni občini Ljubljana, Centru za kreativnost in Ministrstvu za kulturo, nosilci kampanje pa so Slovensko mladinsko gledališče, Lutkovno gledališče Ljubljana, Gledališče Glej, Zavod Bunker, Slovenska kinoteka, Društvo Asociacija in Zveza kulturnih društev Slovenije.
Izjemen pomen kulture za kakovost življenja
V Mestni občini Ljubljana se zavedamo izjemnega pomena kulture za kakovostno življenje meščank in meščanov. Umetnost v najširšem pomenu odpira pomembne življenjske teme in širi naša obzorja, zato nanjo ne gledamo kot na strošek ampak jo vidimo kot investicijo v našo skupno prihodnost. V proračunu MOL za letošnje leto za področje kulture namenjamo skoraj 30 milijonov evrov brez investicij.
Sodelujte pri Strategiji razvoja kulture v MOL
V javni obravnavi je osnutek Strategije razvoja kulture v MOL za obdobje 2020 - 2023, z usmeritvami do leta 2027.
Nova kulturna strategija prinaša vrsto vsebinskih novosti, s katerimi še dvigamo našo ambicioznost na tem področju. Izhajamo iz spoznanja, da je napredna samo tista kulturna politika, ki se je sposobna nenehno prilagajati in odgovarjati na izzive tako kulturnega in ustvarjalnega sektorja kot tudi celotne družbe.
Dokument nastaja v kriznih razmerah, ko še vedno vlada negotovost glede oblike in načina izvajanja kulturnih dogodkov v letu 2020 in nemara celo tudi naprej. Prav tako še ni mogoče jasno odgovoriti na vprašanje, kakšne dolgoročne posledice bo imela epidemija na kulturo, ne samo v ljubljanskem in slovenskem, temveč tudi v evropskem in širšem prostoru. Kljub temu bomo ohranili našo osnovno usmeritev, da je pri nas vlaganje v kulturo investicija in ne strošek. Zato osnutek dokumenta vsebuje tudi načrtovane mehanizme kulturne politike MOL za čas kriznih razmer.
Javna obravnava osnutka Strategije poteka do 12. julija, v četrtek, 2. julija 2020, pa pripravljamo tudi javno tribuno na to temo.
Program prireditev
-
Program #odprtioder.pdf (pdf, 623 KB)