Razpisi, razgrnitve in javne objave
-
Predlagatelji za podelitev priznanja so lahko posamezniki in pravne osebe, ki imajo stalno prebivališče oziroma sedež v Mestni občini Ljubljana.
Predlog za podelitev priznanj mora vsebovati:
- podatke o kandidatu: ime in priimek oziroma naziv pravne osebe, rojstni datum, naslov, telefon ter v primeru pravne osebe, še kontaktno osebo, kolikor je to mogoče;
- podatke o pobudniku: ime in priimek oziroma naslov pravne osebe, naslov, telefon ter v primeru, da je pobudnik pravna oseba, še kontaktno osebo, kolikor je to mogoče;
- navedbo vrste priznanja;
- podrobno utemeljitev predloga ter morebitna mnenja organov in organizacij, ki pobudo podpirajo.Predlog za podelitev priznanja mora biti poslan na naslov: Mestna občina Ljubljana, Komisija za priznanja na področju varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami, Zarnikova ulica 3, 1000 Ljubljana, soba 506a, do vključno 3. 2. 2023 v zaprti ovojnici s pripisom ''Za razpis priznanj VPNDN – ne odpiraj''.
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Rok za vprašanja: 03.02.2023 do 12.00.
Objava na portalu javnih naročil pod številko: JN000042/2023/-B01.Datum objave:
Elektronska predložitev ponudb do 12.00 ure
Status:
Zaključen
-
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
I.
Javni poziv je namenjen vsem zavezancem za plačilo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča v Mestni občini Ljubljana za leto 2023.
Zavezanci za plačilo nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča lahko preverijo podatke v času uradnih ur od 2. 1. 2023 do vključno 11. 1. 2023, na način: po elektronski pošti glavna.pisarna@ljubljana.si, po telefonu številka 01 306 46 25 ali osebno na naslovu Adamič- Lundrovo nabrežje 2, Ljubljana.II.
Zavezanci so Mestni občini Ljubljana dolžni do vključno 23.01.2023 sporočiti vsako spremembo zavezanca in spremembe ostalih podatkov, pomembnih za odmero nadomestila za uporabo stavbnega zemljišča za leto 2023.
Spremembe in obvestila, ki so pomembna za odmero nadomestila, so: sprememba zavezanca, sprememba vrste dejavnosti ali namembnosti prostora, objekta ali zemljišča, sprememba poslovne ali stanovanjske površine, podatki potrebni za oprostitev plačila nadomestila in podobno.
Zavezanci so po 12. členu Odloka o nadomestilu za uporabo stavbnega zemljišča dolžni sporočiti pristojnemu organu vse spremembe, ki vplivajo na določitev višine nadomestila in spremembo statusa zavezanca, najpozneje v 30 dneh od nastanka spremembe.
Če zavezanec nastalih sprememb ne sporoči, se za odmero uporabijo podatki, s katerimi razpolaga občina, ali se lahko pridobijo brez sodelovanja zavezanca.III.
Če se zavezanec za plačilo nadomestila za uporabo zazidanega in nezazidanega stavbnega zemljišča s podatki občine ne strinja, mora v roku enega meseca, od javnega naznanila, predlagati vpis novih podatkov ali predlagati vpis sprememb podatkov katastra stavb pri pristojni geodetski upravi v skladu s predpisi, ki urejajo evidentiranje nepremičnin za zazidana stavbna zemljišča oziroma občinskem upravnem organu pristojnem za urejanje prostora za nezazidana stavbna zemljišča. Če zavezanec za plačilo nadomestila za uporabo zazidanega in nezazidanega stavbnega zemljišča ne predlaga vpisa novih ali spremenjenih podatkov, se šteje, da so podatki občine pravilni.IV.
Zavezanci spremembe sporočijo Mestni občini Ljubljana s pisno in podpisano vlogo z dokazili na način:
- po elektronski pošti na naslov glavna.pisarna@ljubljana.si
- s priporočeno poštno pošiljko na naslov: Mestna občina Ljubljana, Mestna uprava, Oddelek za ravnanje z nepremičninami, Adamič–Lundrovo nabrežje 2, 1000 Ljubljana,
- z vložitvijo v vložišču pri Oddelku za ravnanje z nepremičninami, Mačkova ulica 1, 1000 Ljubljana.Vloga je lahko prosto napisana, obrazci in vloge so na voljo v vložišču pri Oddelku za ravnanje z nepremičninami in na internetnih straneh občine:
https://www.ljubljana.si/sl/mestna-obcina/vloge-in-obrazci/Mestna občina Ljubljana
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Gradivo bo javno razgrnjeno v prostorih Oddelka za urejanje prostora Mestne uprave Mestne občine Ljubljana, Poljanska 28, Ljubljana (v poslovnem času: ob ponedeljkih, torkih in četrtkih od 8. do 15. ure, ob sredah od 8. do 17. ure in ob petkih od 8. do 14. ure), na sedežu Četrtne skupnosti Trnovo, Devinska ulica 1B, 1115 Ljubljana (v času uradnih ur: ob ponedeljkih od 8.30 do 13. ure, ob sredah od 8.30 do 12. ure in od 13. do 17. ure ter ob petkih od 8.30 do 12. ure) in na spletni strani.
Pripombe in predloge lahko do konca javne razgrnitve pošljete na naslov: Oddelek za urejanje prostora Mestne uprave Mestne občine Ljubljana, Poljanska 28, Ljubljana, ali na elektronski naslov: urbanizem@ljubljana.si, pri čemer v rubriki “zadeva” navedete: “ Lokacijske preveritve za individualno odstopanje od določil OPN MOL ID za del območja enoto urejanja prostora TR-310”.
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Gradivo bo javno razgrnjeno v prostorih Oddelka za urejanje prostora Mestne uprave Mestne občine Ljubljana, Poljanska 28, Ljubljana (v poslovnem času: ob ponedeljkih, torkih in četrtkih od 8. do 15. ure, ob sredah od 8. do 17. ure in ob petkih od 8. do 14. ure), na sedežu Četrtne skupnosti Trnovo, Devinska ulica 1B, 1115 Ljubljana (v času uradnih ur: ob ponedeljkih od 8.30 do 13. ure, ob sredah od 8.30 do 12. ure in od 13. do 17. ure ter ob petkih od 8.30 do 12. ure) in na spletni strani.
Pripombe in predloge lahko do konca javne razgrnitve pošljete na naslov: Oddelek za urejanje prostora Mestne uprave Mestne občine Ljubljana, Poljanska 28, Ljubljana, ali na elektronski naslov: urbanizem@ljubljana.si, pri čemer v rubriki “zadeva” navedete: “ Lokacijska preveritev za dela enot urejanja prostora TR-395 in TR-559”.
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Datum objave:
Rok za sprejem ponudb
Status:
Zaključen
-
Rok za vprašanja: 20. 1. 2023 do 10:00 ure.
Objava na Portalu javnih naročil pod številko JN008598/2022-B01.
Datum objave:
Rok:
do 12:00 ure
Status:
Zaključen
-
Datum objave:
Rok za sprejem ponudb
Status:
Zaključen
-
Datum objave:
Rok za sprejem ponudb
Status:
Zaključen
-
Datum objave:
Rok za sprejem ponudb
Status:
Zaključen
-
Datum objave:
Rok za sprejem ponudb
Status:
Zaključen
-
Datum objave:
Rok za sprejem ponudb
Status:
Zaključen
-
Gradivo bo javno razgrnjeno v prostorih Oddelka za urejanje prostora Mestne uprave Mestne občine Ljubljana, Poljanska 28, Ljubljana (v poslovnem času: ob ponedeljkih, torkih in četrtkih od 8. do 15. ure, ob sredah od 8. do 17. ure in ob petkih od 8. do 14. ure), na sedežu Četrtne skupnosti Šiška, Kobetova 1, 1000 Ljubljana (v času uradnih ur: ob ponedeljkih od 8.30 do 13. ure, ob sredah od 8.30 do 12. ure in od 13. do 17. ure ter ob petkih od 8.30 do 12. ure) in na spletni strani.
Pripombe in predloge lahko do konca javne razgrnitve pošljete na naslov: Oddelek za urejanje prostora Mestne uprave Mestne občine Ljubljana, Poljanska 28, Ljubljana, ali na elektronski naslov: urbanizem@ljubljana.si, pri čemer v rubriki “zadeva” navedete: “ Lokacijske preveritve za enoto urejanja prostora RŽ-155, Hotel Bellevue”.
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Datum objave:
Rok za sprejem ponudb
Status:
Zaključen
-
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Datum objave:
Rok za sprejem ponudb
Status:
Zaključen
-
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Vprašanja ponudnikov do 27.12. 2022 do 10.00 ure.
Objava na Portalu JN pod številko objave je JN008275/2022-B01.
Datum objave:
Rok:
do 12:00, e-JN
Status:
Zaključen
-
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen