Razpisi, razgrnitve in javne objave
-
Na podlagi 219. člena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07 in 114/07 ZIPRS0809), Statuta Mestne občine Ljubljana (Uradni list RS, št. 66/07-uradno prečiščeno besedilo) objavlja Mestna občina Ljubljana (v nadaljevanju: MOL), Mestni trg 1, 1000 Ljubljana
Javni razpis za sofinanciranje dopolnilnih dejavnosti za učence iz MOL za leto 2008
I. PREDMET RAZPISA
Predmet razpisa je sofinanciranje dopolnilnih dejavnosti, ki jih izvajajo osnovne in glasbene šole iz MOL. Z razpisom želimo omogočiti kreativno in kvalitetno preživljanje prostega časa v okviru šole.
V okviru tega razpisa so razpisane teme:
a) organizacija in izvedba revije pevskih zborov iz različnih osnovnih šol v MOL,
b) priprave lampijonov za okrasitev parka Zvezda,
c) priprava skupinskih pustnih mask, ki se navezujejo na ljubljansko zgodovino, kulturo, značilnosti, okolje, aktualne dogodke, ter sodelovanje na skupnem pustnem sprevodu,
d) jubileji osnovnih šol,
e) projekti medkulturnega sodelovanja, predvsem tam kjer učenci prihajajo iz drugih kulturnih okolij,
f) projekti povezovanja s šolami v tujini,
g) projekti medšolskega sodelovanja,
h) ekološko ozaveščanje,
i) šolski večdisciplinarni projekti,
j) projekti zmanjševanja nasilja,
k) sodelovanje šol z lokalno skupnostjo,
l) tekmovanja glasbenih šol,
m) projekti obeležitve 500-letnice Trubarjevega rojstva (vlagatelji na to temo imajo možnost sodelovanja na natečaju kulturno-raziskovalnih dejavnosti, katerih izbor bo predstavljen na slavnostnih prireditvah ob 500-letnici Primoža Trubarja, maj 2008).
II. OSNOVNI POGOJ ZA KANDIDIRANJE NA JAVNEM RAZPISU
Osnovni pogoj, ki ga morajo izpolnjevati vlagatelji za kandidiranje na javnem razpisu:
Upravičeni vlagatelji prijav so osnovne in glasbene šole iz Mestne občine Ljubljana.
III. POSEBNI POGOJI ZA KANDIDIRANJE NA JAVNEM RAZPISU
Posebni pogoji, ki jih morajo izpolnjevati vlagatelji za kandidiranje na javnem razpisu:
– vsebina vloge je v skladu s razpisanimi temami v predmetu razpisa,
– dopolnilne dejavnosti morajo biti izvedene do konca leta 2008,
– sodelovanje v dejavnostih je brezplačno za udeležence,
– zagotovljena je aktivna udeležba in soodločanje udeležencev,
– udeleženci dejavnosti so učenci osnovnih in glasbenih šol v starosti med 6. in 15. letom, ki se izobražujejo v MOL,
– zaprošena vrednost sofinanciranja s strani Odseka za izobraževanje MOL ne sme presegati:
a) za sofinanciranje organizacije in izvedbe revije pevskih zborov največ v višini 3.500 €,
b) za sofinanciranje priprave lampijonov za okrasitev parka Zvezda največ v višini 100 €,
c) za sofinanciranje priprave skupinskih pustnih mask, ki se navezujejo na ljubljansko zgodovino, kulturo, značilnosti, okolje, aktualne dogodke, ter sodelovanje na skupnem pustnem sprevodu, največ v višini 150 €,
d) za sofinanciranje jubilejev osnovnih šol od 30 letnice ustanovitve naprej oz. na vsakih nadaljnjih 10 let, 10 € na leto in 1 € na učenca največ v višini 1.000 €,
e) za sofinanciranje tekmovanj glasbenih šol največ v višini 500 €,
f) za sofinanciranje vseh ostalih projektov največ v višini 750 €,
– posamezni vlagatelji se lahko prijavijo na ta sklop sofinanciranja z največ šestimi vlogami, v nasprotnem primeru bo upoštevanih prvih šest odprtih vlog na odpiranju,
– vlagatelji lahko z istim projektom kandidirajo samo na en javni razpis v MOL.
IV. MERILA ZA IZBOR VLOG
Merila so naslednja:
- ustreznost vsebine;
- ustreznost in preglednost finančne konstrukcije.
Navedba vrste meril, s pomočjo katerih se med tistimi, ki izpolnjujejo pogoje, izberejo prejemniki sredstev, način njihove uporabe in pomen posameznih meril se nahajajo v razpisni dokumentaciji za vsako posamezno razpisno področje posebej.
V. OKVIRNA VIŠINA SREDSTEV
Okvirna višina sredstev, ki so namenjena realizaciji dopolnilnih dejavnosti, je: 80.000 €.
VI. ROK PORABE DODELJENIH SREDSTEV
Dodeljena sredstva za leto 2008 morajo biti porabljena do 31.12.2008.
VII. ROK ZA PREDLOŽITEV VLOG IN NAČIN PREDLOŽITVE
Vlagatelji morajo vloge oddati izključno po pošti kot priporočeno pošiljko na naslov: Mestna občina Ljubljana, p.p. 25, 1001 Ljubljana, in sicer najkasneje do vključno 28.1.2008 (velja datum poštnega žiga).
Na hrbtni strani ovojnice mora biti naveden naziv in naslov vlagatelja.
Vsaka posamezna vloga mora biti poslana v zaprti ovojnici. V primeru, da vlagatelj pošilja več vlog, mora biti vsaka vloga poslana v posebni kuverti z ustreznimi oznakami:
»Ne odpiraj – vloga: Dopolnilne dejavnosti za učence iz MOL«
Za uvrstitev v postopek izbora za dodelitev sredstev mora vsaka vloga izpolnjevati naslednje pogoje, da se šteje kot formalno popolna:
- pravilno izpolnjen prijavni obrazec MOL, ki je razpisan za posamezno področje,
- priložena obvezna dokazila in druge priloge k vlogi, ki jih zahteva razpisna dokumentacija za posamezno razpisno področje,
- poslana v roku in na način, ki je določen v tej točki tega besedila razpisa.
VIII. DATUM ODPIRANJA VLOG
Odpiranje vlog, ki jih vodijo področne strokovne komisije in ne bo javno, se bo pričelo 31.1.2008. Kolikor se zaradi velikega števila prejetih vlog odpiranje ne zaključi isti dan, se nadaljuje naslednji dan.
Na odpiranju ugotavlja področna strokovna komisija popolnost vlog glede na to, če so bili predloženi vsi zahtevani dokumenti. V primeru nepopolno izpolnjenih vlog s pomanjkljivo dokumentacijo bodo področne komisije v roku 8 dni od odpiranja vlog vlagatelje pozvale, da vlogo v roku 8 dni dopolnijo.
IX. ODLOČANJE V POSTOPKU RAZPISA IN OBVEŠČANJE O IZIDU RAZPISA
O izbranih, zavrnjenih in zavrženih vlogah odloči s sklepom na podlagi predlogov področnih strokovnih komisij po pooblastilu župana MOL podžupan MOL, o pritožbi zoper ta sklep pa župan MOL.
Zavržene bodo vloge:
- ki ne bodo poslane v roku in na način, ki je določen v VII. točki tega besedila razpisa,
- ki ne bodo vsebovale vseh dokazil in drugih sestavin, ki jih zahteva besedilo razpisa in razpisne dokumentacije in ne bodo dopolnjene v roku za dopolnitev vloge (nepopolne vloge).
Zavrnjene bodo vloge:
- tistih vlagateljev, ki ne bodo izpolnjevali osnovnih in posebnih pogojev, določene v besedilu razpisa in razpisne dokumentacije,
- ki jih bodo področne strokovne komisije na podlagi meril za ocenjevanje ocenile kot neustrezne.
MOL bo vse vlagatelje vlog obvestila o izidu razpisa najkasneje v roku 30 dni po zaključku odpiranja vlog.
X. KRAJ IN ČAS, KJER LAHKO ZAINTERESIRANI DVIGNEJO RAZPISNO DOKUMENTACIJO
Razpisna dokumentacija za vsako razpisno področje je od dneva te objave do izteka prijavnega roka dosegljiva na spletni strani MOL:
http://www.ljubljana.si/si/mescani/razpisi_natecaji/default.html, ali pa jo v tem roku zainteresirani dvignejo vsak delovni dan, in sicer med 9.00. in 12.00 uro na naslovu: Mestna občina Ljubljana, Oddelek za predšolsko vzgojo, izobraževanje in šport, Odsek za izobraževanje (2. nadstropje), Resljeva 18, Ljubljana.
XI. DODATNE INFORMACIJE V ZVEZI Z RAZPISOM
Vse dodatne informacije v zvezi z razpisom dobijo zainteresirani po telefonu vsak delovni dan od 9. do 12. ure oziroma e-pošti, in sicer pri Gregorju Debevcu:
- tel. št. 01/306 40 28
- e-pošta: gregor.debevec@ljubljana.
Mestna občina Ljubljana
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Javni razpis za sofinanciranje programov in/ali projektov v MOL za leto 2008 in/ali za leta od 2008 do 2010 naslednjih področij:
Sklop A: lokalne mladinske aktivnosti
Sklop B: mednarodne mladinske aktivnosti
Sklop C: mreženje mladinskih nepridobitnih organizacij v MOL
Sklop D: sekundarni preventivni programi za mlade v MOL
Sklop E: mladinske aktivnosti v Četrtnem mladinskem centru Zalog in Četrtnem mladinskem centru BežigradRazpisna dokumentacija:
- Javni razpis
- Merila za izbor vlog
-
Sklop A: lokalne mladinske aktivnosti
- Prijavni obrazec
- Delno poročilo
- Končno poročilo
- Pogodba o sofinanciranju mladinskega projekta v MOL za leto 2008
- Pogodba o sofinanciranju lokalnega mladinskega programa v MOL za obdobje od 2008 do 2010 -
Sklop B: mednarodne mladinske aktivnosti
- Prijavni obrazec
- Končno poročilo
- Pogodba sofinanciranju mladinske mednarodne aktivnosti za leto 2008 -
Sklop C: mreženje mladinskih nepridobitnih organizacij v MOL
- Prijavni obrazec
- Delno poročilo
- Končno poročilo
- Pogodba o sofinanciranju mreženja mladinskih nepridobitnih organizacij v MOL za leto 2008 -
Sklop D: sekundarni preventivni programi za mlade v MOL
- Prijavni obrazec
- Delno poročilo
- Končno poročilo
- Pogodba o sofinanciranju sekundarnega preventivnega programa za mlade za leto 2008 -
Sklop E: mladinske aktivnosti v Četrtnem mladinskem centru Zalog in Četrtnem mladinskem centru Bežigrad
- Prijavni obrazec
- Delno poročilo
- Končno poročilo
- Pogodba o sofinanciranju izvedbe aktivnosti v Četrtnem mladinskem centru v MOL za leto 2008
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Na podlagi 219. člena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07 in 114/07 ZIPRS0809), Statuta Mestne občine Ljubljana (Uradni list RS, št. 66/07-uradno prečiščeno besedilo) objavlja Mestna občina Ljubljana (v nadaljevanju: MOL), Mestni trg 1, 1000 Ljubljana
Javni razpis za sofinanciranje projektov v MOL za leto 2008 za področje Mladinski raziskovalni projekti
I. PREDMET RAZPISA
Mestna občina Ljubljana bo sofinancirala poletne raziskovalne tabore ter raziskovalne projekte za osnovnošolce, srednješolce in njihove učitelje. Tabori in projekti so namenjeni dijakom in učencem ter njihovim mentorjem na vseh stopnjah izobraževanja in usposabljanju učiteljev za mentorsko delo na območju Mestne občine Ljubljana in sicer za:
- poletne raziskovalne tabore za osnovnošolce,
- poletne raziskovalne tabore za srednješolce,
- poletne raziskovalne tabore za učitelje OŠ in SŠ,
- raziskovalne projekte srednjih in osnovnih šol (obsežnejši raziskovalni projekti šol s šolskimi ali zunanjimi mentorji - letni in nadaljevalni projekti),
- projekte usposabljanja učiteljev za mentorstvo MRD,
- projekte valilnic (prenos znanja in izkušenj iz srednjih šol v osnovne šole).
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Na podlagi 219. člena Pravilnika o postopkih za izvrševanje proračuna Republike Slovenije (Uradni list RS, št. 50/07) in Statuta MOL (Uradni list 66/07-UPB) objavlja Mestna občina Ljubljana, Mestni trg 1, Ljubljana
Javni razpis za sofinanciranje projektov / programov v MOL za leto 2008 in/ali za leta od 2008 do 2010 s področja preprečevanja zasvojenosti
I. PREDMET RAZPISA
Predmet razpisa je sofinanciranje projektov/programov za leto 2008 ali 2008/2010 s področja preprečevanja zasvojenosti in zlorabe drog v MOL v okviru sklopov:
1. Sklop A: »VZGOJNI CILJI«:
1.1. PREPREČEVANJE ZASVOJENOSTI
1.1.1. Projekti/programi za vzpodbujanje pozitivnega in socialno odgovornega odnosa otrok in mladostnikov do sebe in do okolja, ki so usmerjeni v preprečevanje zasvojenosti in se izvajajo za cele skupine ali razrede v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah;
1.1.2. Projekti/ programi za otroke in mladostnike, ki so vključeni v redno šolanje in imajo
učne in vedenjske težave ter se izvajajo na šolah in so naravnani na preprečevanje
zasvojenosti;
1.1.3. Projekti/programi za otroke in mladostnike, naravnani k preprečevanju zasvojenosti, ki
se izvajajo izven šolskih okvirov in so namenjeni preprečevanju zasvojenosti.
1.2. MOTNJE PREHRANJEVANJA
1.2.1. Projekti/programi za preventivo motenj hranjenja za celotne oddelke otrok, in mladostnikov ter njihove starše in učitelje
2. Sklop B: »ŠOLA ZA STARŠE«:
2.1. Pogovorna srečanja za starše otrok in mladostnikov v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah z
vzgojno izobraževalnimi vsebinami za gradnjo kvalitetnih medsebojnih odnosov
3. SklopC: »IZOBRAŽEVANJE PEDAGOŠKIH DELAVCEV V OSNOVNIH ŠOLAH«
3.1. Izobraževanja so namenjena pedagoškim delavcem v osnovnih šolah (uporabnikom izobraževanj) s področja medosebnih odnosov med učitelji, starši in učenci.
II. OSNOVNI POGOJI ZA KANDIDIRANJE NA JAVNEM RAZPISU
Vlagatelji lahko kandidirajo z istim programom in/ali projektom le na enega od razpisanih področij MOL za leto 2008 oz. za obdobje 2008 do 2010.
Vlagatelji niso upravičeni kandidirati na javni razpis s tistimi programi in/ali projekti, ki so že financirani iz sredstev proračuna MOL.
Na razpis se lahko prijavijo le vlagatelji, ki na področju preprečevanja zasvojenosti izpolnjujejo enega od naslednjih osnovnih pogojev:
1) vlagatelji so fizične osebe, ki delujejo na območju MOL, in opravljajo dejavnosti, ki se nanašajo na razpisano področje sofinanciranja
ali
2) vlagatelji so pravne osebe in opravljajo dejavnosti, ki se nanašajo na razpisano področje sofinanciranja in so ustanovljene v naslednjih pravnoorganizacijskih oblikah na podlagi zakonov:
- društva,
- ustanove,
- zasebni zavodi,
- javni zavodi, ki izvajajo projekte za preprečevanje zasvojenosti, za katere ne prejemajo zagotovljenih finančnih sredstev in projekti pomenijo nadstandard,
- gospodarske družbe, ki so registrirane za izobraževalno dejavnost in usposobljene za izvajanje razpisanih projektov.
III. POSEBNI POGOJI ZA KANDIDIRANJE NA RAZPISU
a) Velja za vse sklope:
- Vsebina projekta mora biti v skladu z opredelitvijo vsebin sklopov v predmetu razpisa
b) Velja za vse sklope:
- Vlagatelji, ki bodo izvajali projekte v javnih zavodih, morajo obvezno priložiti soglasja tistih javnih zavodov, v katerih bodo izvajali projekt. Soglasje mora biti overjeno s podpisom odgovorne osebe in žigom javnega zavoda, v katerem se bo projekt izvajal, in se mora sklicevati na prijavljeni projekt.
c) Velja za sklop A-1.1.:
- Vlagatelji ne morejo prijaviti projektov z dejavnostmi s področja športa in kulture
d) Velja za sklop A-1.2:
- Vlagatelji morajo zagotoviti projekt/program, ki generacijsko povezuje uporabnike
(otroke in mladostnike, njihove starše in učitelje)
e) Velja za sklop B
- Vlagatelji, ki bodo kandidirali v sklopu B: »Šola za starše«, morajo predvideti NAJMANJ ŠTIRI IZVAJANJA v okviru enega projekta/programa »Šole za starše«, ki morajo biti oblikovana tako, da zadoščajo potrebam staršev na predšolskemu nivoju, 1., 2. ali 3. triadi v OŠ ali na srednješolskemu nivoju.
f) Velja za sklop C:
- Projekt »Izobraževanje pedagoških delavcev v osnovnih šolah« sme obsegati največ 24 ur.
- Vlagatelji za Izobraževanje pedagoških delavcev v osnovnih šolah ne morejo biti hkrati tudi uporabniki teh izobraževanj
- Če cena presega z merili določeno vrednost, mora vlagatelj predložiti izjavo šole, da bo prevzela plačilo razlike v ceni.
IV. SPLOŠNA MERILA ZA IZBOR PROJEKTOV/PROGRAMOV in
NAČIN SOFINANCIRANJA PROJEKTOV/PROGRAMOV
Merila oz. kriteriji vsebinskega ocenjevanja, s pomočjo katerih področna strokovna komisija izbira med tistimi, ki izpolnjujejo vse pogoje za razpisno področje sofinanciranja za področje preprečevanja zasvojenosti so:
Splošna merila za izbor projektov/programov
- UPRAVIČENOST PROJEKTA/PROGRAMA
- KVALITETA IN REALNOST PROJEKTA/PROGRAMA
- FINANČNA KONSTRUKCIJA PROJEKTA/PROGRAMA.
Dodatno splošno merilo za večletne projekte za sklopa A in B
- KONTINUITETA PROJEKTA/PROGRAMA
Dodatno splošno merilo za sklop C v primeru večjega števila prijav
- DOSEDANJE FINANCIRANJE
Podrobnejša merila za izbor projektov/programov so opredeljena v razpisni dokumentaciji v dokumentu »MERILA ZA IZBOR PROJEKTOV IN NAČIN SOFINANCIRANJA«
Če bo Strokovna komisija za izbor projektov/programov na področju preprečevanja zasvojenosti ugotovila, da projekt/program, ki je prijavljen za večletno obdobje, ne ustreza pogojem za sofinanciranje v obdobju leta 2008 do 2010, ga bo v nadaljevanju obravnavala kot projekt/program, ki kandidira za sofinanciranje v letu 2008.
Način sofinanciranja je podrobneje določen v razpisni dokumentaciji.
V. OKVIRNA VIŠINA SREDSTEV
Okvirna višina sredstev, ki so namenjena realizaciji projektov/programov na področju preprečevanja zasvojenosti v letu 2008 78.287,23 EUR, po posameznih sklopih pa:
Sklop A: VZGOJNI CILJI:
1.1. PREPREČEVANJE ZASVOJENOSTI: 26.720,28 EUR
1.2. MOTNJE PREHRANJEVANJA: 25.000,00 EUR
Sklop B: ŠOLE ZA STARŠE: 15.566,95 EUR
Sklop C: IZOBRAŽEVANJE PEDAGOŠKIH DELAVCEV V OSNOVNIH ŠOLAH:
11.000,00 EUR.
Višina sredstev za sofinanciranje projektov/programov za leti 2009 in 2010 bo odvisna od dogovorjenega obsega projekta/programa za posamezno leto, od višine razpoložljivih sredstev v proračunu MOL za financiranje preprečevanja zasvojenosti v letih 2009 in 2010, od ocene izvajanja dogovorjenega obsega projekta/programa v preteklem letu in od ocene pristojne strokovne komisije glede projektnega/programskega načrta za posamezno proračunsko leto.
VI. ROK PORABE DODELJENIH SREDSTEV
Dodeljena sredstva za leto 2008 morajo biti porabljena v letu 2008 tudi v primeru, ko bo MOL z izbranim vlagateljem sklenila večletno pogodbo za leta od 2008 do 2010. Z izbranimi izvajalci večletnih projektov/programov bo MOL po letu 2008 za vsako naslednje leto sklenila pisni dodatek k pogodbi.
VII. ROK IN NAČIN PREDLOŽITVE POPOLNE VLOGE
Vlagatelji morajo vloge oddati izključno po pošti kot priporočeno pošiljko na naslov: Mestna občina Ljubljana, p.p. 25, 1001 Ljubljana, in sicer najkasneje do vključno 28. 1. 2008 (datum poštnega žiga).
Na hrbtni strani ovojnice mora biti naveden naziv in naslov vlagatelja.
Vsaka vloga mora biti poslana v zaprti ovojnici in z obvezno navedbo razpisnega področja na prednji strani ovojnice. V primeru, da vlagatelj pošilja več projektov, mora biti vsaka vloga poslana v posebni kuverti z ustreznimi oznakami:
Sklop A: »Ne odpiraj – vloga: preprečevanje zasvojenosti – VZGOJNI CILJI-«
oziroma
»Ne odpiraj – vloga preprečevanje zasvojenosti:– VZGOJNI CILJI-motnje
prehranjevanja«
Sklop B: »Ne odpiraj – vloga: preprečevanje zasvojenosti – ŠOLA ZA STARŠE«
Sklop C: »Ne odpiraj – vloga: preprečevanje zasvojenosti – IZOBRAŽEVANJE PEDAGOŠKIH DELAVCEV V OSNOVNIH ŠOLAH«
Za uvrstitev v postopek izbora za dodelitev sredstev mora vsaka vloga izpolnjevati naslednje osnovne in posebne pogoje, da se šteje kot formalno popolna:
- pravilno izpolnjen prijavni obrazec MOL, ki je predpisan za posamezne sklope na področju preprečevanja zasvojenosti,
- izpolnjeni posebni pogoji,
- poslana v roku in na način, ki je določen v tej točki tega besedila razpisa.
VIII. DATUM ODPIRANJA VLOG
Odpiranje vlog bo strokovna komisija za izvedbo javnega razpisa za sofinanciranje programov/projektov v letu 2008 in/ali od leta 2008 do 2010 s področja preprečevanja zasvojenosti pričela 31. 1. 2008 in ne bo javno. Če se zaradi velikega števila prejetih vlog odpiranje ne zaključi isti dan, se nadaljuje naslednji dan.
Na odpiranju vlog strokovna komisija ugotavlja popolnost vlog glede na to, če so bili predloženi vsi zahtevani dokumenti. V primeru nepopolno izpolnjenih vlog s pomanjkljivo dokumentacijo bo strokovna komisija v roku osmih dni od odpiranja vlog vlagatelje pozvala, da vlogo v osmih dneh roku dopolnijo.
IX. ODLOČANJE V POSTOPKU RAZPISA IN OBVEŠČANJE O IZIDU RAZPISA
Na podlagi predloga Strokovne komisije za izvedbo javnega razpisa za področje preprečevanja zasvojenosti bo o izbranih, zavrnjenih in zavrženih vlogah na področju preprečevanja zasvojenosti po pooblastilu župana MOL s sklepom odločil podžupan MOL, o pritožbi zoper ta sklep pa župan MOL.
Zavržene bodo vloge:
- ki ne bodo poslane v roku in na način, ki je določen v VII. točki tega besedila razpisa,
- ki ne bodo vsebovale vseh sestavin, ki jih zahteva besedilo razpisa in razpisne dokumentacije in ne bodo dopolnjene v roku za dopolnitev vloge ( nepopolne vloge).
Zavrnjene bodo vloge:
- ki jih bo strokovna komisija za preprečevanje zasvojenosti na podlagi meril za ocenjevanje ocenila kot neustrezne.
MOL bo vse vlagatelje vlog obvestila o izidu razpisa v roku 30 dni po zaključku odpiranja vlog.
X. KRAJ IN ČAS, KJER ZAINTERESIRANI LAHKO DVIGNEJO RAZPISNO DOKUMENTACIJO
Razpisna dokumentacija je od dneva te objave do izteka prijavnega roka dosegljiva na spletni strani MOL: http://www.ljubljana.si/si/mescani/razpisi_natecaji/default.html ali pa jo v tem roku zainteresirani dvignejo vsak delovni dan, in sicer med 9. in 12. uro na naslovu:
Mestna občina Ljubljana, Oddelek za predšolsko vzgojo, izobraževanje in šport, Urad za preprečevanje zasvojenosti, Resljeva 18 (pritličje- desno), 1000 Ljubljana.
XI. DODATNE INFORMACIJE V ZVEZI Z RAZPISOM
Vse dodatne informacije v zvezi z razpisom dobijo zainteresirani po telefonu številka
306 40 35 in 306 40 53 vsak delovni dan med 9. in 12. uro oz. po e-pošti: preventiva@ljubljana.si. Za vse zainteresirane bo 10. 1. 2008 od 10.30 do 12.00 ure organiziran sestanek v veliki sejni dvorani na Magistratu, Mestni trg 1, Ljubljana.
Mestna občina Ljubljana
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
MOL, Komisija za priznanja na področju varstva pred naravnimi in drugimi nesrečami objavlja razpis na podlagi Odloka o priznanjih Mestne občine Ljubljana (Uradni list RS, št. 10/01).
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Vsebina javnega razpisa:
- Uvod
- Predmet javnega razpisa
- Ocena potrebnih vlaganj
- Programska izhodišča
- Višina najemnine in čas trajanja najema
- Sestavni deli ponudbene dokumentacije (pogoji za udeležbo)
- Izdelava ponudbe
- Veljavnost ponudbe
- Izločilni pogoji
- Izbira ponudnika
- Sklenitev pogodbe
- Opozorila
- Obrazci in priloge
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Vabimo vas, da oddate svojo ponudbo za peko in prodajo kostanja na naslednjih lokacijah:
- Prešernov trg pri Tromostovju (tipska utica MOL)
- Šubičeva ulica pred stavbo Šubičeva ulica št. 2
- Novi trg, nasproti stavbe Breg 2, ob ograji Ljubljanice.
Ponudnik lahko kandidira na več lokacij, vendar morajo biti ponudbe ločene in sicer za vsako lokacijo posebej.
Javne površine se oddajo za čas do 10.2.2008.
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Mestna občina Ljubljana objavlja namero o oddaji v najem zemljišča parc.št. 2010 ( del ), v izmeri 8.000 m2 in parc.št. 2020 ( del ), v izmeri 2.000 m2, obe k.o. Ajdovščina, ki v naravi predstavlja mestni gozd – Tivoli, za namen postavitve doživljajskega parka.
Vse potrebne informacije dobijo interesenti na Mestni občini Ljubljana, Mestna uprava, Oddelek za ravnanje z nepremičninami, tel.: 01/306-10 – 68, kontaktna oseba ga. Darja Fetih
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Gradivo bo javno razgrnjeno v prostorih Oddelka za urejanje prostora Mestne uprave Mestne občine Ljubljana, Poljanska 28, Ljubljana (v poslovnem času), na sedežu Četrtne skupnosti Bežigrad, Vojkova cesta 1, Ljubljana (v času uradnih ur in ob sredah do 18. ure) ter na sedežu Četrtne skupnosti Posavje, Dunajska cesta 230, Ljubljana (v času uradnih ur in ob sredah do 18. ure).
Javna obravnava gradiva bo v torek, 8. januarja 2008, ob 16.30 uri, v Veliki sejni dvorani Mestne občine Ljubljana, Magistrat, Mestni trg 1, Ljubljana.
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Mestna občina Ljubljana, Mestni trg 1, Ljubljana objavlja na podlagi 21. člena Zakona o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 14/07) in 43. člena Uredbe o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 84/07). Javno zbiranje ponudb za oddajo poslovnih prostorov in garaž v najem. I. PREDMET ODDAJE V NAJEM IN VIŠINA IZHODIŠČNE NAJEMNINE: POSLOVNI PROSTORI: 1. TIVOLSKA 50/X Oddajamo pisarniške poslovne prostore št. 1002, 1003, 1004 in 1009, površine 24,63 m2, z izhodiščno ocenjeno najemnino zamesec november2007 znaša 7,91 EUR/m2. Oddajamo pisarniški poslovni prostor št. 1013, površine 19,34 m2, z izhodiščno ocenjeno najemnino zamesec november2007 znaša 7,64 EUR/m2. 2. CIGALETOVA 7 Oddajamo pisarniški poslovni prostor št. 102, površine 65,18 m2 z izhodiščno ocenjeno najemnino zamesec november2007 znaša 13,13 EUR/m2. 3. STARI TRG 21 Oddajamo poslovni prostor št. P02, površine 140,48 m2, za gostinsko dejavnost. Izhodiščna ocenjena najemnina za poslovni prostor za mesec november 2007 znaša 22,01 EUR/m2. Poslovni prostor je najemnik dolžan usposobiti za obratovanje z lastnimi sredstvi najkasneje v treh mesecih po primopredaji ključev. Vložena sredstva v obnovo bremenijo najemnika samega, zato bo moral podati pisno izjavo, da se odreka morebitnemu zahtevku za povrnitev vloženih sredstev. Najemnik mora začeti z opravljanjem dejavnosti najkasneje v treh mesecih od dneva prevzema poslovnega prostora. Najemnik je oproščen plačevanja najemnine do pričetka opravljanja dejavnosti v poslovnem prostoru, vendar največ za dobo treh mesecev od zapisniškega prevzema ključev poslovnega prostora. Najemnik mora na lastne stroške pridobiti vsa dovoljenja, ki so po veljavni zakonodaji potrebna, za opravljanje dejavnosti, ki jo bo opravljal v poslovnem prostoru. 4. PLEČNIKOV PODHOD Oddajamo poslovni prostor št. K01, površine 43,00 m2, ki je v III. gradbeni fazi. Izhodiščna ocenjena najemnina za poslovni prostor za mesec november znaša 15,21 EUR/m2. Oddajamo poslovni prostor št. K02, površine 41,00 m2, ki je v III. gradbeni fazi. Izhodiščna ocenjena najemnina za poslovni prostor za mesec november znaša 14,55 EUR/m2. V poslovnih prostorih se dopušča naslednje dejavnosti, ki se lahko klasificirajo kot gostinska dejavnost ali trgovina z živili. Pekarna (dogrevanje in prodaja zmrznjenih izdelkov), Kavarna (pitje stoje, prodaja za sabo), Čokoladnica (prodaja čokolad in piškotov, kuhanje vroče čokolade, kakava), Prodajalna sendvičev (dogrevanje in izdelava sendvičev, izdelava solat,...) Prodajalna naravnih sadnih sokov (za sabo, lahko tudi skupaj s prodajo sadja) POSEBNI POGOJI: Posebni pogoji pri najemu poslovnih prostorov v Plečnikovem podhodu: Lokala nimata uporabnega dovoljenja. Pridobiti ga bo moral najemnik, na osnovi projekta za gradbeno dovoljenje. Poslovni prostor je najemnik dolžan usposobiti za obratovanje z lastnimi sredstvi najkasneje v šestih mesecih po primopredaji ključev. Vložena sredstva v obnovo bremenijo najemnika samega, zato bo moral podati pisno izjavo, da se odreka morebitnemu zahtevku za povrnitev vloženih sredstev. Najemnik mora začeti z opravljanjem dejavnosti najkasneje v šestih mesecih od dneva prevzema poslovnega prostora. Najemnik je oproščen plačevanja najemnine do pričetka opravljanja dejavnosti v poslovnem prostoru, vendar največ za dobo šestih mesecev od zapisniškega prevzema ključev poslovnega prostora. Najemnik mora na lastne stroške pridobiti vsa dovoljenja, ki so po veljavni zakonodaji potrebna, za opravljanje dejavnosti, ki jo bo opravljal v poslovnem prostoru. Prostore mora najemnik usposobiti za opravljanje predvidene dejavnosti na lastne stroške v skladu s projektno dokumentacijo, ki jo izdela skupina KD ProstoRož, Rimska 22, Ljubljana, odgovorni projektant: Tomaž Čeligoj u.d.i.a. 5. HRIBARJEVO NABREŽJE (MAKALONCA) Oddajamo poslovni prostor št. K01, površine 121,60 m2 in vrt površine 190,00 m2 za gostinsko dejavnost. Izhodiščna ocenjena najemnina za poslovni prostor št. K01 za mesec november znaša 19,43 EUR/m2 za vrt 11,05 EUR/m2. Poslovni prostor je najemnik dolžan usposobiti za obratovanje z lastnimi sredstvi najkasneje v treh mesecih po primopredaji ključev. Vložena sredstva v obnovo bremenijo najemnika samega, zato bo moral podati pisno izjavo, da se odreka morebitnemu zahtevku za povrnitev vloženih sredstev. Najemnik mora začeti z opravljanjem dejavnosti najkasneje v treh mesecih od dneva prevzema poslovnega prostora. Najemnik je oproščen plačevanja najemnine do pričetka opravljanja dejavnosti v poslovnem prostoru, vendar največ za dobo treh mesecev od zapisniškega prevzema ključev poslovnega prostora. Najemnik mora na lastne stroške pridobiti vsa dovoljenja, ki so po veljavni zakonodaji potrebna, za opravljanje dejavnosti, ki jo bo opravljal v poslovnem prostoru. 6. PODHOD AJDOVŠČINA 1 Oddajamo poslovni prostor št. K01, površine 26,93 m2, za trgovino z neživili in storitveno dejavnost. Izhodiščna ocenjena najemnina za poslovni prostor za mesec november znaša 11,50 EUR/m2. 7. BEETHOVNOVA 9 Oddajamo pisarniški poslovni prostor št. K01, površine 34,98 m2. Izhodiščna ocenjena najemnina za poslovni prostor za mesec november znaša 12,23 EUR/m2. 8. GREGORČIČEVA 5 Oddajamo pisarniški poslovni prostor št. P01, površine 83,91 m2. Izhodiščna ocenjena najemnina za poslovni prostor za mesec november znaša 12,25 EUR/m2. 9. VILHARJEVA 39 Oddajamo pisarniški poslovni prostor št. P01, površine 18,51 m2. Izhodiščna ocenjena najemnina za poslovni prostor za mesec november znaša 12,68 EUR/m2. 10. POLJANSKA 1 Oddajamo poslovni prostor št. P02, površine 22,38 m2, za trgovino z ne živili in storitveno dejavnost. Izhodiščna ocenjena najemnina za poslovni prostor za mesec november znaša 14,87 EUR/m2. Poslovni prostor je najemnik dolžan usposobiti za obratovanje z lastnimi sredstvi najkasneje v dveh mesecih po primopredaji ključev. Vložena sredstva v obnovo bremenijo najemnika samega, zato bo moral podati pisno izjavo, da se odreka morebitnemu zahtevku za povrnitev vloženih sredstev. Najemnik mora začeti z opravljanjem dejavnosti najkasneje v dveh mesecih od dneva prevzema poslovnega prostora. Najemnik je oproščen plačevanja najemnine do pričetka opravljanja dejavnosti v poslovnem prostoru, vendar največ za dobo dveh mesecev od zapisniškega prevzema ključev poslovnega prostora. Najemnik mora na lastne stroške pridobiti vsa dovoljenja, ki so po veljavni zakonodaji potrebna, za opravljanje dejavnosti, ki jo bo opravljal v poslovnem prostoru. 11. LEPODVORSKA 3 (V NEPOSREDNI BLIŽINI CELOVŠKE CESTE) Oddajamo poslovni prostor št. P01, površine 25,78 m2, za trgovino z neživili, storitveno dejavnost, pisarniško dejavnost ali atelje. Izhodiščna ocenjeno najemnina za mesec november 2007 znaša 9,85 EUR/m2. 12. GRABLOVIČEVA 52 Oddajamo poslovni prostor L-14 površine 15,37 m2, ki je v III. podaljšani gradbeni fazi, za trgovino z ne živili, storitveno dejavnost ali pisarniško dejavnost. Izhodiščna ocenjeno najemnina za mesec november 2007 znaša 10,50 EUR/m2. Poslovni prostor je najemnik dolžan usposobiti za obratovanje z lastnimi sredstvi najkasneje v štirih mesecih po primopredaji ključev. Vložena sredstva za dokončanje del v prostoru bremenijo najemnika samega, zato bo moral podati pisno izjavo, da se odreka morebitnemu zahtevku za povrnitev vloženih sredstev. Najemnik mora začeti z opravljanjem dejavnosti najkasneje v štirih mesecih od dneva prevzema poslovnega prostora. Najemnik je oproščen plačevanja najemnine do pričetka opravljanja dejavnosti v poslovnem prostoru, vendar največ za dobo štirih mesecev od zapisniškega prevzema ključev poslovnega prostora. Najemnik mora na lastne stroške pridobiti vsa dovoljenja, ki so po veljavni zakonodaji potrebna za opravljanje dejavnosti, ki jo bo opravljal v poslovnem prostoru. 13. GRABLOVIČEVA 54 Oddajamo poslovni prostor L-11 površine 36,90 m2, za trgovino z neživili, storitveno dejavnost ali pisarniško dejavnost. Izhodiščna ocenjeno najemnina za mesec november 2007 znaša 13,47 EUR/m2. 14. TRG PREKOMORSKIH BRIGAD 1 Oddajamo pisarniške poslovne prostore št. P03, površine 39,46 m2, št. P04, površine 53,87 m2, št. P08, površine 28,45 m2, št. P09, površine 21,96 m2 z izhodiščno ocenjeno najemnino za mesec november 2007, ki znaša 9,13 EUR/m2 in št. 411, površine 13,45 m2 z izhodiščno najemnino za mesec november 2007, ki znaša 7,95 EUR/m2. Za objekt je vzpostavljen poseben režim glede dostopa. II. POGOJI ZA UDELEŽBO V POSTOPKU JAVNEGA ZBIRANJA: Zavezujoča ponudba mora vsebovati: 1 - dokazilo o strokovni usposobljenosti za opravljanje dejavnosti oz. 1. za s.p.: priglasitveni list 2. za gospodarske družbe: izpisek iz sodnega registra, ki izkazuje zadnje stanje 3. za društva: odločbo o vpisu v register društev 4. za druge pravne osebe: izpisek iz drugega registra 2 - program dejavnosti, ki bi potekala v poslovnem prostoru (oziroma za gostinstvo poslovni načrt) - in predstavitev sedanje dejavnosti ponudnika 3 - pravne osebe (razen neposredni proračunski uporabniki – državni in občinski organi) in samostojni podjetniki predložijo dokazilo o zagotovljenih finančnih sredstvih, in sicer: 1. izjavo o solventnosti pri bankah, ki vodijo transakcijske račune, 2. izjavo banke o številu blokiranih dni vseh računov v preteklem letu 3. bilanco stanja za zadnje leto 4. bilanco uspeha za zadnje leto, obe na obrazcih AJPES. - fizične osebe predložijo dokazilo o zagotovljenih finančnih sredstvih izdano na banki preko katere vodijo plačilni promet za zadnje 3 mesece 4 - vsi ponudniki (razen neposredni proračunski uporabniki) morajo predložiti original bančne garancije za resnost ponudbe v višini šestih izhodiščnih mesečnih najemnin po zahtevanem vzorcu Mestne občine Ljubljana, ki se ga dobi v času odprtega razpisa v tajništvu Odseka za razpolaganje z nepremičninami, pri ga. Gajič v času uradnih ur. Veljavnost garancije mora biti vsaj do 14.12.2008. 5 - vsi ponudniki morajo predložiti izpolnjeno, podpisano in žigosano najemno pogodbo za najem poslovnega prostora za lokacijo za katero vlagajo ponudbo, ki jo dobijo v času odprtega razpisa v tajništvu Odseka za razpolaganje z nepremičninami, pri ga. Gajič v času uradnih ur. V delu najemne pogodbe, ki se navezuje na poroka, izpolnijo podatke naslednji ponudniki: društva, zasebni zavodi, ustanove in gospodarske družbe z omejeno odgovornostjo (zakoniti zastopnik, ki je porok prej naštetih pravnih subjektov mora vlogi priložiti fotokopijo obeh strani veljavne osebne izkaznice oz. potnega lista ter fotokopijo obeh strani bančne kartice z razvidno številko osebnega računa). 6 - fizične osebe predložijo potrdilo o državljanstvu RS in stalnem prebivališču v RS 7 - neposredni proračunski uporabniki predložijo izjavo predstojnika organa (ki oddaja ponudbo za najem) o zagotovljenih finančnih sredstvih v proračunu za plačilo najemnine ter za plačilo obratovalnih stroškov za poslovne prostore, ki jih najemajo. 8 - Izjava o ponujeni višini mesečne najemnine, ki ne sme biti nižja od izhodiščne najemnine. 9 - izjavo o vezanosti na dano ponudbo do dne 28.2.2008. III. POGOJI NAJEMA Poslovni prostori se oddajajo za določen čas petih let, če ni drugače določeno. Najemnik nima pravice oddati poslovnega prostora v podnajem. Najemnik je dolžan plačevati obratovalne stroške, stroške rednega vzdrževanja, stroške uporabe stavbnega zemljišča, stroške zavarovanj in druge stroške za katere se stranki dogovorita s najemno pogodbo. Najemnik ni upravičen do povrnitve kakršnihkoli vlaganj v poslovni prostor niti ne pridobi nikakršnih pravic na poslovnem prostoru na podlagi vlaganj. V primeru oddaje poslovnega prostora v starem mestnem jedru mora najemnik zagotoviti obratovanje dejavnosti vse dni v tednu. Izhodiščna najemnina se mesečno usklajuje z indeksom cen življenjskih potrebščin v RS. Najemnik po trenutno veljavni zakonodaji ne plačuje zneska DDV za najem poslovnih prostorov. Najemnik mora začeti z dejavnostjo v mesecu dni od dneva prevzema poslovnega prostora, če ni drugače določeno. Najemnik bo dolžan plačevati najemnino v roku dvajsetih dni od izstavitve računa oz. najkasneje do 25. v mesecu za tekoči mesec. IV. NAČIN ODDAJE JAVNE PONUDBE IN ROK ZA ODDAJO PONUDBE: Ponudbe z dokazili pošljejo ponudniki PRIPOROČENO ali prinesejo OSEBNO v zapečateni pisemski ovojnici na naslov; MESTNA OBČINA LJUBLJANA, MESTNA UPRAVA, Oddelek za ravnanje z nepremičninami, Adamič-Lundrovo nabrežje 2, Ljubljana, z obvezno oznako na ovojnici " PONUDBA ZA NAJEM POSLOVNIH PROSTOROV - NE ODPIRAJ ". Na zadnji strani ovojnice mora biti naveden naziv in naslov ponudnika. Rok za oddajo ponudb je do vključno dne 14.12.2007. Ponudbe bodo po preteku razpisnega roka komisijsko odprte. Nepopolnih ponudb in ponudb prispelih po razpisnem roku komisija ne bo obravnavala. V. POSEBNE DOLOČBE O POSTOPKU JAVNEGA ZBIRANJA PONUDB Ponudbe prispele po razpisnem roku ter nepopolne ponudbe bodo izločene, ter se jih ne bo obravnavalo. Če komisija med ponudniki, ki so pravočasno oddali popolno vlogo, prejme več najugodnejših ponudb, lahko komisija: pozove vse najugodnejše ponudnike k oddaji nove ponudbe ali opravi z najugodnejšimi ponudniki dodatna pogajanja ali opravi med najugodnejšimi ponudniki javno dražbo, pri čemer za izklicno ceno določi ceno, ki so jo v svojih ponudbah ponudili najugodnejši ponudniki. Župan oz. imenovana Komisija za oddajanje poslovnih prostorov v najem s soglasjem župana lahko ustavita začeti postopek oddaje do sklenitve pravnega posla. Če izbrani ponudnik ne bo podpisal najemne pogodbe in prevzem ključev poslovnega prostora v 15 dneh po pisnem obvestilu, se šteje, da najemnik odstopa od svoje ponudbe. VI. POSTOPEK IZBIRE NAJUGODNEJŠEGA PONUDNIKA Javno odpiranje ponudb bo potekalo 18.12.2007 ob 13:00 uri na naslovu: Adamič – Lundrovo nabrežje 2, 1000 LJUBLJANA. Predstavniki ponudnikov se morajo v primeru prisotnosti pri odpiranju ponudb izkazati s pooblastilom ponudnika. Pravočasno prispele ponudbe bo obravnavala komisija najemodajalca, ki bo vse ponudnike obvestila o izboru oz. o nadaljevanju postopka v 15 dneh od dneva javnega odpiranja ponudb. Merilo za izbor najugodnejšega ponudnika je najvišja ponujena najemnina. VII. ROK VELJAVNOSTI PONUDBE Rok vezanosti na ponudbo je do dne 28.02.2008. VIII. INFORAMCIJE Vsa pojasnila z zvezi z najemom, ogledom poslovnih prostorov, ter dvigom razpisne dokumentacije dobite na Odseku za razpolaganje z nepremičninami, Adamič–Lundrovo nabrežje 2 pri ga. Gajič ali v času uradnih ur po telefonu št. (01) 306-11-37. Omogočen bo tudi ogled poslovnih prostorov:
Datum Ura Lokacija 5.12.2007 9.00 Stari trg 21 9.40 Hribarjevo nabrežje (Makalonca) 10.20 Plečnikov podhod 11.00 Gregorčičeva 5 11.40 Beethovnova 9 12.40 Podhod Ajdovščina 1 13.10 Cigaletova 7 13.40 Tivolska 50 6.12.2007 10.00 Poljanska 1 10.45 Grablovičeva 52, 54 11.15 Vilharjeva 39 11.45 Trg PB 1 12.30 Lepodvorska 3 Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Festival Ljubljana, Trg francoske revolucije 1, na podlagi 57. člena Uredbe o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 84/07, 94/07) objavlja namero o oddaji nepremičnin – prostorov na Ljubljanskem gradu za opravljanje gostinske in trgovske dejavnosti v najem. Javno zbiranje ponudb za oddajo prostorov na Ljubljanskem gradu bo objavljeno dne 07.12.2007 v Uradnem listu RS in na spletnih straneh www.ljubljana.si ter www.ljubljanafestival.si .
Datum objave:
Status:
Zaključen
-
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Gradivo bo javno razgrnjeno v prostorih Oddelka za urejanje prostora Mestne uprave Mestne občine Ljubljana, Poljanska 28, Ljubljana (v poslovnem času) ter na sedežu Četrtne skupnosti Jarše, Kvedrova cesta 32, Ljubljana (v času uradnih ur in ob sredah do 18. ure).
Javna obravnava dopolnjenega osnutka bo v sredo, 21. novembra 2007, ob 17.00 uri, na sedežu Četrtne skupnosti Jarše, Kvedrova cesta 32, Ljubljana.
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Mestna občina Ljubljana je v sodelovanju z Zbornico za arhitekturo in prostor Slovenije z objavo v Uradnem listu RS z dne 2. 11. 2007 ter na spletni strani Zbornice za arhitekturo in prostor Slovenije razpisala javni, odprti, anonimni, enostopenjski, projektni natečaj za ureditev širšega območja ljubljanskih tržnic.
Rok oddaje natečajnih elaboratov je bil 25. 1. 2008. Pravilno in v roku je bilo oddanih šestinpetdeset natečajnih del.
Ocenjevalna komisija je pregledala in ocenila natečajna dela glede na merila, določena v natečajnih pogojih, ter svoje delo zaključila z odločitvijo ter podpisom zaključnega poročila 21. 3. 2008. Podeljene so bile nagrade in priznanja za:
A. Prizidek k Mahrovi hiši, sistem podzemnih parkirnih hiš na natečajnem območju, ureditev Vodnikovega trga, Pogačarjevega trga, Mačkove in Stritarjeve ceste, Ciril-Metodovega trga in Adamič-Lundrovega nabrežja,
B. Mesarski most,
C. Ureditev Petkovškovega nabrežja,
D. Ureditev Krekovega trga.Otvoritev razstave natečajnih del je bila 7. 4. 2008 v atrijih Mestne hiše, Mestni trg 1, Ljubljana. Pritožb na postopek ali ugovorov na vsebinske odločitve ocenjevalne komisije v roku za pritožbe v skladu z določili v natečajnih pogojih ni bilo.
Izid javnega natečaja je bil objavljen v Uradnem listu RS dne 22. 4. 2008. Sklep o zaključku javnega natečaja je bil sprejet 16. 5. 2008.
Več informacij o natečaju najdete na spletni strani Zbornice za arhitekturo in prostor.
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Gradivo bo javno razgrnjeno v prostorih Oddelka za urejanje prostora Mestne uprave Mestne občine Ljubljana, Poljanska 28, Ljubljana (v poslovnem času) ter na sedežu Četrtne skupnosti Center, Štefanova 9, Ljubljana (v času uradnih ur in ob sredah do 18. ure).
Javna obravnava dopolnjenega osnutka bo v četrtek, 15. novembra 2007, ob 17.00 uri, na sedežu Četrtne skupnosti Center, Štefanova 9, Ljubljana.
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen
-
Na podlagi 26. člena Zakona o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 14/07, v nadaljevanju ZSPDPO) in 55. ter 57. člena Uredbe o stvarnem premoženju države, pokrajin in občin (Uradni list RS, št. 84/07, v nadaljevanju Uredba) Mestna občina Ljubljana objavlja namero o oddaji v najem dela zemljišča parc.št. 2847/11, v izmeri 7000 m2, k.o. Dobrova, za namen ureditve poligona za šolanje službenih psov.
Dodatne podrobnejše informacije dobijo interesenti na Mestni občini Ljubljana, Mestna uprava, Oddelek za ravnanje z nepremičninami, Ambrožev trg 7, tel.št. 01/306-48-42, kontaktna oseba ga. Darja Fetih.
Datum objave:
Rok:
Status:
Zaključen