četrtek, 4. december 2025
V Ljubljani imamo Top investitorje v izobraževanje
Foto: Gregor Ravnik, MKLJ
Med prejemniki nacionalnega certifikata Top investitor v izobraževanje 2025 sta tudi Mestna knjižnica Ljubljana in širša Skupina Javni holding Ljubljana.
Certifikat prejmejo organizacije, ki nadpovprečno vlagajo v znanje in razvoj kompetenc svojih zaposlenih ter s tem gradijo kulturo učenja, izboljšujejo kakovost dela in podpirajo dolgoročni razvoj.
Izobraževanje zaposlenih v središču organizacijske kulture Mestne knjižnice Ljubljana
Letos je bilo med nagrajenci 26 organizacij, ki statistično pomembno presegajo slovensko povprečje glede vlaganj v izobraževanje. Ob podelitvi je bilo izpostavljeno, da razvoj zaposlenih ni več le podpora poslovanju, temveč postaja eden izmed ključnih stebrov inovacij, trajnostne transformacije, digitalnega napredka in konkurenčnosti. Podatki sodelujočih organizacij pa kažejo, da se vedno več podjetij zaveda, da vlaganje v znanje ni strošek, temveč naložba v organizacijsko odpornost, napredek in razvoj skupne prihodnosti.
Prejem certifikata potrjuje zavezanost k vlaganju v ljudi, kar v Mestni knjižnici Ljubljana postavljajo v samo središče organizacijske kulture.
Erasmus +
V Mestni knjižnici Ljubljana zaposlenim omogočajo številne priložnosti za izobraževanje v tujini v okviru Erasmus+ akreditacije. Zaposleni obiskujejo strokovne tečaje in usposabljanja v tujini, pridobljene izkušnje in znanja pa aktivno prenašajo v svoje delovno okolje.
Vsako leto v Mestno knjižnico Ljubljana prihajajo na različna izobraževanja tudi kolegi iz evropskih knjižnic in drugih institucij. Na tak način skupaj soustvarjajo mednarodni prostor za izmenjavo strokovnega znanja in dobrih praks.
Podrobnejše informacije o razlogih za prejem certifikata najdete tukaj.
Foto: JHL
Skupina JHL z izobraževanjem do zadovoljstva
V širši Skupini JHL več kot 2.700 sodelavk in sodelavcev zagotavlja nemoteno izvajanje 19 gospodarskih javnih služb, ključnih za vsakdanje življenje v Ljubljani in okoliških občinah – od oskrbe z energijo in pitno vodo, ravnanja z odpadki, javnega potniškega prometa do pokopaliških storitev ter upravljanja tržnic in parkirišč. Učinkovito, kakovostno in strokovno izvajanje njihovih storitev temelji tudi na doslednem spodbujanju učečega okolja, v katerem sodelavke in sodelavci nenehno nadgrajujejo svoje obstoječe kompetence ter pridobivajo nova strokovna in praktična znanja, kar neposredno vpliva tako na njihovo zadovoljstvo, kot tudi na zadovoljstvo uporabnikov.
Certifikat potrjuje, da v širši Skupini JHL ne vlagajo v znanje le kot podporno funkcijo, ampak kot strateško področje.
Podrobnejše informacije o razlogih za prejem certifikata najdete tukaj.