sreda, 10. 5. 2023

Zlata nagrada DIGGIT za Turizem Ljubljana

Turizem Ljubljana je na letošnjem tekmovanju DIGGIT prejel zlato nagrado za dosežke na področju digitalnih komunikacij v kategoriji Turizem.

Turizem Ljubljana je julija lani svojemu portfelju družbenih omrežij priključil vedno bolj priljubljeno omrežje TikTok, s čimer so želeli povečati prepoznavnost Ljubljane kot kreativne in inovativne destinacije tudi med mlajšo ciljno publiko. Število uporabnikov TikTok profila hitro narašča, objave pa so skupaj dosegle že 128,9 mio ogledov, 9,8 mio všečkov, 49.000 komentarjev ter 214.200 delitev, profilu pa se je pridružilo neverjetnih 127.000 novih sledilcev. Turizem Ljubljana svoj TikTok profil ustvarja v sodelovanju z Dunking Devils Studios.
Profil Turizma Ljubljana je preboj dosegel z objavo športnega spektakla Odbojka na Ljubljanici, ki je dosegla več kot 73 milijonov ogledov, 3,2 milijona všečkov in več kot 8.000 komentarjev, Ljubljani pa prinesla izjemno promocijo - ne zgolj prestolnice, temveč tudi države in športa.
Nagrado je prevzela direktorica Turizma Ljubljana mag. Petra Stušek z ekipo, ki je ob tem poudarila: »Zlato priznanje za dosežke na področju digitalnih komunikacij je za nas izjemno pomembno, saj predstavlja potrditev naših prizadevanj in trdega dela. Veseli smo, da je naša kreativnost vedno bolj prepoznana tako doma, kot tudi po svetu.« 
Izjemne številke dokazujejo, da Turizem Ljubljana svoja družbena omrežja uspešno uporablja kot marketinško orodje za krepitev ugleda blagovne znamke in mednarodne prepoznavnosti. Na ta način Ljubljana utrjuje svoje mesto kot destinacija, ki gre v korak s časom, razume trende in je tudi v svojem digitalnem nastopu unikatna in dovršena.