sreda, 5. 7. 2023

Turizem Ljubljana letos tretjič nagrajen

V ponedeljek, 3. julija 2023, je Turizem Ljubljana v Londonu za svoj profil na družbenem omrežju TikTok in za športni spektakel Odbojka na Ljubljanici prejel prestižno nagrado The Travel Marketing Award v kategoriji družbena omrežja, eno najbolj zaželenih marketinških nagrad na področju potovanj in turizma. Gre za že tretjo nagrado letos na področju digitalnih komunikacij in v povezavi z omenjenim spektaklom.

Po dveh domačih priznanjih, nagradi SPORTO in zlati nagradi na tekmovanju DIGGIT, so tokrat izjemen uspeh projekta na družbenih omrežjih prepoznali tudi v mednarodnem prostoru.

Ljubljana, kreativna in inovativna 

Pri Turizmu Ljubljana so svoj profil @visitljubljana na platformi TikTok v sodelovanju z Dunking Devils Studios zagnali julija 2022, da bi z njim povečali prepoznavnost Ljubljane kot kreativne in inovativne destinacije med mlajšo publiko, zlasti generacijo z. Število uporabnikov se je hitro vzpenjalo, izjemen preboj pa je profil doživel z objavo posnetka dogodka "Odbojka na Ljubljanici".

Odbojka na Ljubljanici. Foto vir: Extrem
Foto: Odbojka na Ljubljanici. Foto: Siniša Kanižaj, vir Turizem Ljubljana

   

Posnetek športnega spektakla na plavajočem odbojkarskem igrišču sredi Ljubljanice si je v manj kot enem dnevu ogledalo več kot sedem milijonov ljudi, v enem tednu pa že več kot 38 milijonov. Do konca leta 2022 je objava dosegla več kot 53 milijonov ogledov, 6,5 milijonov všečkov, preko 38.000 komentarjev in 157.000 delitev. Posnetek je delil uradni profil Mednarodnega olimpijskega komiteja in številne svetovno znane športne televizijske postaje in spletne strani, kot so ESPN, TSN in Bleacher report. Še večji doseg je imel dodaten video spektakla, ki je z več kot 73 milijonov ogledov, 3,2 milijona všečkov in več kot 8.000 komentarjev postal najbolj gledan posnetek Turizma Ljubljana na platformi TikTok do zdaj.

Izjemna promocija

Video je prinesel izjemno promocijo tako Ljubljani kot tudi Sloveniji in športu. Njegova medijska vrednost je po grobi oceni presegla 1.000.000 evrov. Izjemne številke dokazujejo, da lahko z uspešno uporabo družbenih omrežjih učinkovito krepimo ugled blagovne znamke in mednarodno prepoznavnost, kar so uvideli tudi ocenjevalci prijav za nagrade The Travel Marketing Awards.

"Odbojka na Ljubljanici" je bila sicer spremljevalni dogodek moškega svetovnega odbojkarskega prvenstva, ki ga je lani avgusta gostila Slovenija. Za njegovo idejno zasnovo stoji agencija Extrem, ki v Ljubljano vsakič znova pripelje inovativne športne projekte tako v slovenskem kot svetovnem merilu.

The Travel Marketing Awards

Nagrade The Travel Marketing Awards od leta 2009 podeljuje Chartered Institute of Marketing's Travel Group za najbolj izvirne, ustvarjalne, inovativne in najuspešnejše kampanje preteklega leta na področju potovanj in turizma, ki jih prispevajo blagovne znamke, ekipe in posamezniki v okviru oglaševanja, marketinga, digitala in odnosov z javnostmi. Vsako prijavo oceni komisija strokovnjakov in v ožji izbor za nagrado uvrsti le najboljša dela. Letos se je tako za nagrade v 34 kategorijah potegovalo 71 turističnih in potovalnih organizacij ter 36 agencij.

Preberite tudi: