Zaradi nas je Ljubljana živahna, ustvarjalna, gostoljubna in urejena
Predstavljamo vam novo kampanjo Turizma Ljubljana o pozitivnih učinkih turizma z naslovom »Zaradi nas je Ljubljana…«. Kampanja skozi osebne zgodbe prebivalcev izpostavlja vidike turizma, ki so jih Ljubljančanke in Ljubljančani v letošnji raziskavi ocenili kot najbolj pozitivne.
Osebne zgodbe Ljubljančank in Ljubljančanov
Kampanja »Zaradi nas je Ljubljana…« skozi zgodbe prebivalcev prikazuje, da kakovost bivanja in privlačnost Ljubljane kot turistične destinacije temeljita na aktivnem soustvarjanju prebivalk in prebivalcev, katerih vsakodnevna dejanja in vpetost v razvoj mesta predstavljata ključen dejavnik trajnostnega turističnega razvoja. Tako nam med drugim umetnik Goro Osojnik, oblikovalka nakita Martina Obid Mlakar, receptor Nik Praznik ter Kaja s psičko Hildo skozi svoje zgodbe sporočajo, da je zaradi njih Ljubljana živahna, ustvarjalna, gostoljubna in urejena.
Privlačnost in toplina Ljubljane je predvsem odraz ljudi, ki jo soustvarjajo vsak dan.
Pozitiven odnos do turizma
V anketi, ki jo je Turizem Ljubljana izvedel med 700 prebivalci mesta, je 74,8 % sodelujočih izrazilo pozitiven odnos do turizma. Najvišje so ocenili privlačnost Ljubljane za obiskovalce (82,9 %) ter raznolikost, ki jo obiskovalci prinašajo v mestno življenje (73,2 %).
Poleg tega je 78,5 % vprašanih prepoznalo korist turizma tako za prebivalce kot za lokalno gospodarstvo, 70 % pa jih ceni širšo izbiro storitev – od gostinske ponudbe in trgovin do lokalnih ponudnikov. Med najbolj priljubljenimi elementi so še raznolikost dogajanja, kulturna ponudba in utrip mesta, pa tudi narava, rečna nabrežja, zelene površine ter urejena mestna infrastruktura (vir: Raziskava med meščani o zadovoljstvu s turizmom).
Več o kampanji si lahko preberete tukaj.